Nya pjäxor
Hej!
Letar efter nya pjuck och behöver lite input.
Om mig:
Man
85-95kg
race-bakgrund
åker på Moment BIbby Pro och några gamla storslaomlagg.
Just nu åkter jag i ett par Salomon X-Wave 10 (Flex 110) från 2007/08. Dom har j uvarit fantastiska på alla sätt, förutom dom sista 2-3 åren
Då har dom soetat som två ICA-kassar runt fötterna och flexat dåligt. Upplever att jag ramlar över styret ibland när man köttar på lite.
Jag efterlyser alltså en styvare pjäxa. Men är fortfarande mån om att ha något som inte är en pina å plåg attt ha pås ig efter 2-3 timmar. Provade Dobermann i vintaras å den satt riktigt skönt (fatta inte hur de gick till dock då den ahr 98 i läst å min fot är 108).
Nordica har ju också en patron pro med 130 flex men med lite gummi i sluan etc.
Sen alla dessa pjuck med gåläge.
Har dukes monterat å gillar att huda lite, men bindingrrrna är så jävla skrammliga att jag överväger att sätta på ett par P18 och köpa trekkers.
Vet att pjuck är HELT PERSONLIGT men jag effterlyser ändå ltie tips, tkännera tt de är en jävla djungel!
Letar efter nya pjuck och behöver lite input.
Om mig:
Man
85-95kg
race-bakgrund
åker på Moment BIbby Pro och några gamla storslaomlagg.
Just nu åkter jag i ett par Salomon X-Wave 10 (Flex 110) från 2007/08. Dom har j uvarit fantastiska på alla sätt, förutom dom sista 2-3 åren
Jag efterlyser alltså en styvare pjäxa. Men är fortfarande mån om att ha något som inte är en pina å plåg attt ha pås ig efter 2-3 timmar. Provade Dobermann i vintaras å den satt riktigt skönt (fatta inte hur de gick till dock då den ahr 98 i läst å min fot är 108).
Nordica har ju också en patron pro med 130 flex men med lite gummi i sluan etc.
Sen alla dessa pjuck med gåläge.
Har dukes monterat å gillar att huda lite, men bindingrrrna är så jävla skrammliga att jag överväger att sätta på ett par P18 och köpa trekkers.
Vet att pjuck är HELT PERSONLIGT men jag effterlyser ändå ltie tips, tkännera tt de är en jävla djungel!
Senast ändrad: