Nya presenten..

mattiaas

Ny medlem
Nya presenten..
happ då har man fått en ny present samsung YP-S3 och de verkar bara som den läser SVI-filer och vad är de för filer om de finns att ladda ner eller om något vet att fett covertarar pogram:)
tackar

Nya presenten..
jag har en ny mp3/4 och min mp3 kan bara läsa in svi video filmer och jag undrar om någon vet ett bra converterar pogram till det :)

Nya presenten..
jo klart ja har hade en "datanörd" me mig idag men vi löste de inte så ja bara tänkte om någon visste:P men aja får försöka vidare tack endå:P

Nya presenten..
haha, hur gåre med svenskan polarn? satsa på nån punkt, kanske ett kommatecken och framförallt ett frågetecken, om det nu var en fråga?

förövrigt så har jag inte ne blekaste aning det du snackar om :)

bönor ut!

Nya presenten..
okej, försöker igen de e svårt o förklara för mig för ja fattar inget alls, min mp3 kan bara läsa SVI filer en typ av video filer, men ja har inte hittat en endå sådan att tanka så, då finns det en pogram som kan göra om filmer, från tex AVI till SVI och då undrar jag om någon vet något sådant bra pogram, hoppas ni förstod nu annars kan ni skita it;)

Nya presenten..
johnpalmborg sa:
haha, hur gåre med svenskan polarn? satsa på nån punkt, kanske ett kommatecken och framförallt ett frågetecken, om det nu var en fråga?

förövrigt så har jag inte ne blekaste aning det du snackar om :)

bönor ut!
Aja baja, inte kasta sten i glashus.

Ang. mp3:n, har du provat att bara lägga in filerna i den? Som när man lägger in "fel" format i itunes konverteras filerna till rätt format.

Lycka till.

Nya presenten..
okok ska pröva de Twinaren.
jo fick med något pogram med mp3n där man skulle kunna konvertera video filmer men de funka såklart inte men de e bara försöka mera^^

men låtar går in normalt dock:P
men tackar för alla svar peace out

Snödjup

Tillbaka
Topp