Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svartet!herrgard sa:Du får nog ge lite mer specifik info än så om vad du är ute efter :P
Jag tycker mina 4frnt Renegade 186 funkar riktigt bra i skogen. 122mm midja, så bra flyt, fullrocker, så lätta att svänga runt och sen är de väldigt kvicka kant till kant. Jag är 172cm/76kg.
Tackar! ska kolla upp dem.e98ee sa:jag har precis köpt ett par rossignol super7 för detta syfte. dock inte prövat dom än, nästa vecka bär det av till serre-chevalier. kolla upp dom, kanske kan vara av intresse för dig
Om du är lätt och gillar mjuka skidor kanske Armada JJ kan vara något för dig.Holmbom99 sa:det är min första tråd så jag vet inte riktigt vilken info jag skulle skriva in Men jag är 170 och ganska lätt. Skidorna du har låter som någon jag kan kolla lite närmare på![]()
dom är för övrigt på rea hos conradHolmbom99 sa:Tackar! ska kolla upp dem.e98ee sa:jag har precis köpt ett par rossignol super7 för detta syfte. dock inte prövat dom än, nästa vecka bär det av till serre-chevalier. kolla upp dom, kanske kan vara av intresse för dig