Nya skidor

GNU

Aktiv medlem
Hej
Senast jag köpte skidor var 2004, så det var ett tag sedan. Nen igår hände det. Jag klickade hem ett par nya skidor.
Märkte att det blivit en djungel med skidor, så jag löste det genom att gå efter utseende på kidsn. Valde den jag tyckte var snyggast.
Car det ett dåligt beslut tror ni? Eller är det nåt fler brukar göra?

termons

Aktiv medlem
Funkar för de flesta.

Väldigt praktisk val av dig också då man kan få litet sol och bad feeling på skidsemestern i dessa tider med klimatångest och tågresor till snön där solen sällan skiner.

Senast ändrad:

RWD

Medlem
? haha, tror du driver med oss,

Om inte, så hade du en himla tur, kanonskidor men framförallt grymt snygga.

GNU sa:
Hej
Senast jag köpte skidor var 2004, så det var ett tag sedan. Nen igår hände det. Jag klickade hem ett par nya skidor.
Märkte att det blivit en djungel med skidor, så jag löste det genom att gå efter utseende på kidsn. Valde den jag tyckte var snyggast.

GNU

Aktiv medlem
RWD sa:
? haha, tror du driver med oss,

Om inte, så hade du en himla tur, kanonskidor men framförallt grymt snygga.

GNU sa:
Hej
Driver? Jag? Skulle aldrig hända! Jag är en sjukt seriös människa! ?

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp