C CALL3 Ny medlem 2007-06-29 Nya tricks! #1 hej jag skulle vilja lära mig lite nya tricks på mattan.Kan typ bara cork och bio! lite tips på nya tricks vore snällt
hej jag skulle vilja lära mig lite nya tricks på mattan.Kan typ bara cork och bio! lite tips på nya tricks vore snällt
hejs Ny medlem 2007-06-29 Nya tricks! #2 snurra mer eller mindre? lägg på alla grabs som du känner till? flippa? dubbel och sånt? bara leka med fantasin:P
snurra mer eller mindre? lägg på alla grabs som du känner till? flippa? dubbel och sånt? bara leka med fantasin:P
jeppenator Aktiv medlem 2007-06-29 Nya tricks! #4 En sökning i forumet kanske skulle sitta fint? finns ju massom om dethär! lär dig cork,bio,misty å deespin åt både höger å vänster me olika grabar.. då har du en del å öva på
En sökning i forumet kanske skulle sitta fint? finns ju massom om dethär! lär dig cork,bio,misty å deespin åt både höger å vänster me olika grabar.. då har du en del å öva på
Backflip-Bogg Medlem 2007-06-30 Nya tricks! #5 träna in misty och deespin, och träna grabar på dina corks också