combatspenat
Aktiv medlem
Nya Zeeland
TJABBA!
Tänkte undra lite om det är någon som vet hur skidåkningen är i nya zeeland och då främst i Coronet Peak, The Remarkables och Ohau... men är dock tacksam för alla svar. Jag tänkte dra dit i sommar och är lite nyfiken på hur snön och åkningen är.
Tänkte undra lite om det är någon som vet hur skidåkningen är i nya zeeland och då främst i Coronet Peak, The Remarkables och Ohau... men är dock tacksam för alla svar. Jag tänkte dra dit i sommar och är lite nyfiken på hur snön och åkningen är.