Nya Zeeland

combatspenat

Aktiv medlem
Nya Zeeland
TJABBA!

Tänkte undra lite om det är någon som vet hur skidåkningen är i nya zeeland och då främst i Coronet Peak, The Remarkables och Ohau... men är dock tacksam för alla svar. Jag tänkte dra dit i sommar och är lite nyfiken på hur snön och åkningen är.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp