Nyår? Sälen?

Nyår? Sälen?
Hyr stuga i Lindvallen, där är alltid fest.
Kom ihåg att köpa nyårs biljetter om ni ska ut, annars är det så gott som omöjligt att komma in någonstans.

peace

Nyår? Sälen?
Tandådalen över nyår och sen ska jag vidare till Idre Fjäll ;)
btw är det nån som har fest över nyår? Här på forumet alltså?

Nyår? Sälen?
Österike just då men senare under vintern blire Åre fo shoo ;)

Senast ändrad:
Nyår? Sälen?
vad finns det för ställen förutom HC att gå ut på i Sälen ? är ju BARA 19, synd för mig va.. Blir väl fest i stugan annars :D

Nyår? Sälen?
Jag va i sälen förra Nyår. Tandådalen. vi bodde typ 10 i en stuga för 7 elr nått.. det va kul men sen blev det magsjuka i vår stuga och typ hälften sprang å spydde i flera dagar.. haha... i år blir det nog dit igen .. elr Lindvallen.

Nyår? Sälen?
vi bor i lindvallen.. typ 20 stycken i två 10 bäddars.. blir skit kul men var går man ut? hälften är under 20 men över 18.

Nyår? Sälen?
själv ska jag inte åka på nått speciellt ställa på nyår. men efter så blir det frankrike bland annat.

Nyår? Sälen?
Giz: Vart bor ni ? vi får väl slå oss ihop om vi inte kommer in någonstans .. :D vi som inte är 20 än iaf..

Nyår? Sälen?
ok.. vi är också typ hälften tjejer hälften killar.. vi bor i lindvallen, kommer inte ihåg vad byn hette :) blir nog nice ..

Nyår? Sälen?
Till i år har jag lyckats få två nya rekryter intresserade av alpint så jag drar upp dom på en liten resa V.48 till Tandådalen, lite lagom backe för dom att komma igång i. Det är ju ganska billigt att bo där då.

Nyår? Sälen?
jag och massa dyngade polare funderar på sälen över nyår. vi funderar på lindvallen, är det bra där över nyår eller?

vart är det bäst röjj?!

Nyår? Sälen?
Sälen ska de nog bli för min del ;) Bosätter mig i Ax:ens stuga så blire fest varje dag =)

Nyår? Sälen?
JAG SKA DIT, så nu är nyår räddat tjejer! hahaha
nävars.. ska dit iaf, ska bli skoj. Har dock ställt in mig på total snöbrist och mycket alkohol istället.

Nyår? Sälen?
Nu blev jag nostalgisk. Shit vad jag saknar fjortisfyllorna i Lindvallen när man drog runt och våldsgästade grannarna och söp som satan. Och gick på afterski på Värdshuset med falskleg. Det var tider det :)

BTW, för min del blir det dyksemester i Egypten.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp