Nyår? Sälen?

Nyår? Sälen?
Här blir de en resa med 8 killpolare till sälen över nyår till Lindvallen.

Blå byn, där blire ös haha!

Ses i backen grabbar men framförallt brudar ;)!

Edit....såg just att tråden är skitgammal men vaad gör de, är ju snart nyår igen haha!

Senast ändrad:
Nyår? Sälen?
Gammal tråd men vad gör det!

Vi är 5 killar och 5 brudar som inkvarterar i 10bäddsstuga fr 30/12 till 6/1.

Lindvallen, kommer inte ihåg vilken by, tyvär.

Alla är i princip studenter, så det ska bli roligt!

Det jag undrar är vart man ska ta vägen på nyårskvällen?

Några tips på bra ställen och framförallt hur man hittar info/biljetter?

Mvh

Johan

Nyår? Sälen?
JohanOeberg sa:
Gammal tråd men vad gör det!

Vi är 5 killar och 5 brudar som inkvarterar i 10bäddsstuga fr 30/12 till 6/1.

Lindvallen, kommer inte ihåg vilken by, tyvär.

Alla är i princip studenter, så det ska bli roligt!

Det jag undrar är vart man ska ta vägen på nyårskvällen?

Några tips på bra ställen och framförallt hur man hittar info/biljetter?

Mvh

Johan
Shysst, ja ju fler unga desto roligare haha! bort med barnfamiljer =P

Men har fått en sida här www.salen360.com där ska man tydligen kunna få lite info om allt med uteställen å grejer, vet bara att HC säljer förköpsbiljetter till nyårsafton om man vill dit.

Mvh//
Erik

Nyår? Sälen?
alla ställen säljer förköps biljetter mitt tips är att gå på disco och dricka frisco dagarna innan nyår och efter så sparar du några hundra i dricka pengar och super i stugan på nyårsafton

Nyår? Sälen?
Hahahaaa.

Njo, jag köper ditt råd SombreroSnow, problemet i sig är att då sambon och övriga fruntimmer ska med så ska det givetvis vara "lite stil".

Men jag är mindre sugen att lägga 700 spänn på en trerätters "nyårssupé" som smakar lika förfärligt som vanligt och sen 200 kr i entré till nattklubb.

Speciellt då studiemedlen på 3000 sardiner går åt till skidkort och stuga =(

Nyår? Sälen?
hehe.. 200 spänn på disco? Förra året betala vi 500 spänn för något tält på hc.. var väl så där.. var aldrig där. :)

HC e bra, där gäller dock smooking. Och oftast kommer bara dom in som bor på hotelet.

gamelgården har nyårssupé, kostar typ 795:-, men det är väl som ni säger.. man kan få en mycket goddare middag för halva priset, men sen var det de där med stämmningen.

Var på gammelgården förra året måste berätta när vi skulle hem, bad personalen ringa efter en taxi, lite svårt att få tag i vid den tid punkten.. då kommer kocken ut från köket, tar på sig taxi mössan och kör oss i sin mini buss till hotelet.. NICE!

Maten var inte värd 800 pix, dock så var upplevelsen det.

Nyår? Sälen?
Du skämtar. Varför ska man betala 500 spänn i inträde för? Är det för fyverkerier för 400 pp och sen resterande 100 på lokal, personal och underhållning?

Jag slår gärna på stort men somliga är priskänsliga tyvär.

Vi får väl se hur det blir.

Ska bli grymt roligt att åka skidor iaf, har inte åkt på 3 år och nu har jag köpt nya skidor.

Längtar!

Nyår? Sälen?
Håller med dig.. det var idiotiskt! Specielt när man aldrig gick dit.. var för lång kö.

Hoppas du får det skönt i backen, själv får jag vänta till feb ;(

Gott Nytt år!

Nyår? Sälen?
har ett tips till kör stenhårt på afterskin kom hem rint 18 snåret tryck i dig lite tacos och däcka innan 20.00 vakna vid 24.00 av fyrverkeriet gå upp ta ett glas vatten och somna om och du blir först ut i backen dagen efter.

Nyår? Sälen?
Vilken nyårsafton. Jag tror det kommer bli en kompromiss mellan att spendera 800spänn plus dricka och köra din "alkisvariant".

Vi ska bo i gubbstigen eller vad det hette!

Nyår? Sälen?
bästa ställena är fjällis eller tandådalens wärdshus på nyår om man måste gå ut och svira
alla andra ställen är det bara könsjukdomar och köttmarknad på samt otrevliga vakter och elände

Nyår? Sälen?
4 personer söker boende i sälen över nyår.
vi är både vana partyprissar och skid/brädåkare.
har ni några sängar, badkar, golv what so ever över,
ring kicki 0707428435 snarast! :)

Nyår? Sälen?
4 personer söker boende i sälen över nyår. (eller trysil etc.)
vi är både vana partyprissar och skid/brädåkare.
har ni några sängar, badkar, golv what so ever över,
ring kicki 0707428435 snarast! :)

Tillbaka
Topp