Nyårsparty i Cham

loan

Medlem
Nyårsparty i Cham
Hej hopp! Gör ett nytt försök att få tips om något kul party för nyårsafton i cham, någon som kan ge några bra tips för ett gäng tjejer? Är det förköp eller köande som gäller? Är det garaget som alla hamnar på eller något annat?? Tips på matställe? Kollade in L Impossible men där var det lite för dyrt och fancy och för lite party så klart... Jävligt surt att snön lyser med sin frånvaro, då måste man väl i alla fall säkra upp några roliga partyn istället, så ös på med bra tips så får vi dränka våra skidåkningssorger! Bästa tipsen vinner en fri drink i baren :)

Nyårsparty i Cham
det ska vi nog kunna ordna!

förfest på rout de pecles 688, sen glider vi vidare på äventyr..

om inte de passar damerna så glid in på no escape black mask party...!

;)

Nyårsparty i Cham
Ehh nyår på No Escape? Vunnit på Lotto och ska smälla allt på 1 kväll eller? Tycker ni tjejer att L'Impossible var fancy ska ni nog INTE till No Escape, stans schtekigaste hak. Fina Dry Martinis dock....

Näää, på nyår finns det bara 1 ställe att gå till, ner till ghettot och rota. South Bar och Monkey. Dessvärre kan jag inte vara där för att ta emot vinsten i år så jag överlåter det till barchef Mangan, han dricker den nog gärna åt mig. Ha det sköj och hälsa south central homeboy movement

Nyårsparty i Cham
Nope ni kommer troligen inte få se oss på no escape så där kan man inte hämta sin utdelning av drinkar för bra tips.... Tack för de andra tipsen. Misstänker att vi hamnar i sud förr eller senare med krypavstånd hem :)...

Ett förtydlingande om L Impossible, så fancy är det väl inte där men jag syftade på deras nyårsarrangemang och om man vill gå ut att äta något på nyår, de har ett helkvällsarrangemang med x-rättersmeny, musik etc etc, säkert jättetrevligt för de som vill ha den typen av nyårsafton. Vi vill ha ett schysst ställe att äta på och ett röjigt party senare på kvällen.

Nyårsparty i Cham
ironi boys, ironi..

men damerna är fortfarande välkomna till rout de pecles och årets hetaste nyårsprepartykalas.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp