Nybörjar skateboard?

ChiliKrydda

Ny medlem
Nybörjar skateboard?
Tjenare!
Jag är hyffsat nybörjare på skateboard och tänkte köpa en ny då min förra pajjade.
Jag har lärt mig att åka bra och att göra ollie.
Jag vill ha en hyffsat skateboard,Som är bra att flippa och raila med.
http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=20965&ProductDetailId=141175 är den något som är bra?
Ananrs kan ni ju länka någon annan skateboard mellan 600-800.Om den är komplett eller inte komplett spelar ingen roll.Det ska vara en svensk sida.
Om jag köper en mellan 600-800 så ska jag köpa en ny i juli för lite dyrare.Det lilla jag har kört så tycker jag det är riktigt kul! Jag åker longboard nästan varje dag och tycker det är kul,Men man kan inte trixa så mycket med den.
Eller ska jag köpa en för runt 1000 spänn nu? Isf länka en bra.

mvh

Nybörjar skateboard?
timwallin sa:
Skulle satsa på den här om du ska köpa en komplett! :)
Håller med! Sweet är bra skit! Åtminstone för två år sedan när ja skata, då körde ja bara på sweet.
Truckarna vet ja inget om, körde själv på thunder men de e lite dyrare.

nej satsa på bredare brädor mycke lättare att lära sig då :)
Nja, beror på. Har man små fötter kan de va gött me en lite mindre bräda. :) (Eller är jag ute och cyklar?)

Senast ändrad:
Nybörjar skateboard?
Jag har skejtat så länge jag kan minnas, köp inte junkyards kompletta att börja med. De är värt att lägga 300:- mer och få en bra och en bräda som många föredrar framför junkyard, tänk också på storlek på brädan, jag hade storlek 40 på skor och körde mellan 7,625 - 8,00 , om du är hyffsat ny inom skejtandet, tycker jag du ska köra på en smalare och sedan jobba dig uppåt, hoppas detta hjälpte dig!
Lycka till!
// S

Nybörjar skateboard?
Köp min alien workshop med warp truckar för 650 kr ist! Så gott som ny! inte mycket åkt. Visst lite repor och så men jag tror att den är bättre en junkyard brädan iaf.

Tillbaka
Topp