Nybörjarbräda

Fight_the_foo

Ny medlem
Nybörjarbräda
Hej!
Det är så här att min flickvän ska köpa en ny snowboard. Vi var ute och kollade runt lite och hittade en vad säljaren sa prisvärd nybörjarbräda. Modellen är Salomon Driver (förra årets modell). Jag undrar nu om någon har erfarenhet av den här brädan eller kanske något tips om ett annat märke. Priset låg runt 2000kr och då fick man salomonbindningar till.

Nybörjarbräda
Men för fan du kan ju verkligen inte vara allvarlig........Skämta ICKE om Crazy Creek......Det är som att önska någon död...Var jävligt försiktig med dina råd........

Salomon är bra nybörjar grejjer....2000:- är bra pris...Mitt råd är köp.....

Nybörjarbräda
Mitt råd är också köp. Har kompisar som kört på salomon, varit hur nöjda som helst. Rekar köp på salomon när vänner och bekanta undrar vad de skall köpa för någon, De stora kedjorna rekomenderar Salomon, OneOff gbg rekomenderar Salomon, tror det är riktigt bra köp.

Nybörjarbräda
Jag skojar inte! Crazy Creek forever! Har inte haft turen att prova CC själv men jag känner många feta heads som starkt rekomonderar det! Har även hört att vid den fruktade "banan-backen" i Löddeköpinge kan du få fett med spö om du kör något annat märke än CC. So listen up, Crazy Creek - rules

Nybörjarbräda
va e det här för jävla dill om cc det e ju värsta skiten !!
jag menar jämför den där jävla bananbacken med en backe i alperna och kolla vad dom har för brädor där.....inte fan e det cc iallafall.
Det e nog burton och forum så det så .
Och till köpet av bräda så tycker jag det låter bra med det priset. Men e det salomons S2-bindningar eller vilka ??

Nybörjarbräda
Att jämföra "banan-backen" med alperna tyder bara på en sak:
okonighet!!! Många gamla rävar hade aldrig gått så långt som de gjort om det inte varit för banan-backen.

Nybörjarbräda
Okej Johan "Johnny bad as" Nilsson.
Jag tror du börjar hänga lite för mycket på internet. Gå och packa och fixa försäkring så vi kommer iväg när det blir dags. Det är ju bara en vecka kvar!
Tack för inläggen. En del var nyttiga och andra väldigt roliga!

Tillbaka
Topp