S
s_ander
Guest
Nyckelben
Någon som har erfarenhet av ett brutet nyckelben som vet hur bra hållbarhet benet har efter ungefär 6 månader?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
drar upp en gammal tråd då jag it orkar göra en ny. Någon som vet hur "sjukt jävla ont" det gör att bryta upp ett "halv-läkt" nyckelben ? har haft det brutet i två veckor imorrn, och är rädd att jag kan ha brytit upp det lite igår.veeco sa:det e rätt lugnt när benet väl är läkt. testa dock inte att åka samma vecka som du brutit det, har det växt ihop lite och man sen slår upp det igen gör det så sjukt jävla ont och du får en jävla bula på benet.
obs risk för operation och grejer![]()
nej ja tror inte det alla fall ja tror det var det jag gjorde mitt nyckelben kommer läcka om 1 år och jag bröt det för en månad sen tror jag har brytit upp det tre gångerjns sa:drar upp en gammal tråd då jag it orkar göra en ny. Någon som vet hur "sjukt jävla ont" det gör att bryta upp ett "halv-läkt" nyckelben ? har haft det brutet i två veckor imorrn, och är rädd att jag kan ha brytit upp det lite igår.veeco sa:det e rätt lugnt när benet väl är läkt. testa dock inte att åka samma vecka som du brutit det, har det växt ihop lite och man sen slår upp det igen gör det så sjukt jävla ont och du får en jävla bula på benet.
obs risk för operation och grejer![]()
Jag har just nu sedan två veckor tillbaka ett brutet nyckelben, och har ett sk. "åttabandage" eftersom benändarna hade växt ihop fel.. Jag måste ha det som du sa natt o dag, och det drar axlarna bakåt och spänner hemskt under armarna.. Ja ska ha mitt bandage i 4 veckor, 3 veckor till.. Första veckan hade jag en vanlig mitella.. Jag vet hur frestande det känns att slita bort hela skiten!Timon83 sa:Jag har precis kommit hem från alperna, 2 veckor tidigare än planerat, pga i brutet nyckelben. Jag har fått någon slags stöd som skall tajtas ganska hårt, och hålla tillbaka axlarna. Jag har det på dag och natt, men det känns trots allt som att man rör armen för mycket hela tiden. Dessutom börjar jag bli väldigt frstad att ta av skiten så att man kan ta på sig en vanlig tröja igen. Är det någon som har erfarenhet av en sån här "nyckelbensmitella". Hur länge ska man behöva ha den på?