Nytt jackmärke!!!

MarcusAvila

Ny medlem
Nytt jackmärke!!!
Tjaa...

Tänkte bara berätta att jag och en polare ska starta upp ett jackföretag.Vi ska heta Scandinavian Moose och ha sånna där älgskyltar som loggotype...Funkar det?? Vi riktar oss mest till den tyska publiken och lite till stureplan...Alla som köper jackan kommer att få lite torkat älgbajs istället för extra knappar i den lilla påsen i innerfickan...Skulle ni köpa en sån jacka???Måste ju kolla innan vi springer ut och dödar en massa älg... tacksam för svar..peace

Nytt jackmärke!!!
Vi tänkte ta lite billigare..Runt 5000:- slantar..E det ett bra pris?? Tänkte bara berätta att denna jackan är inte gjord för att vara stängd heller.. Men är den stängd så klarar den -20 utan problem.. Fast vi räknar inte med att nån ska ha den stängd ändå!! Peace

Nytt jackmärke!!!
Jodå, 5000 går bra det med. Dom kommer gå åt som smör på Östermalm. De kommer kasta sina gås jackor. Men det är åandra sidan bra, för jag har tröttnat på att se varenda jveä i stan som har gås jacka.

Nytt jackmärke!!!
jakken: vi säger 9 för dig då..hehe kompispris!!!hehe
FredrikB: Bor i idre över vinter men drar hem till karlstad i juni...peace

Nytt jackmärke!!!
marcus_e_and_co: Ok. Fan, idre, där har jag varit några gånger de senaste åren. Senast var nyåret 2002-2003. Det är ganska kul där, skön stämning och shyst med snö.
Men dom där jackorna, sätt ett minmum pris på 10.000 papp och börja sälj på NK. Jävlar vad folk kommer stå i kö för att köpa Scandinavian Moose.

Nytt jackmärke!!!
fredrikB:hahaha..lätt att dom kommer..kom hit och åk nån gång i vinter då!! jag har boende en bit därifrån men det går fort me bil..
mike...ditt cp det e bara att komma upp...fast inte den 10.e till den 20.e dec...kommer upp en tjej då sörru..hehe...piiiiis dooough

Tillbaka
Topp