Anton_Eriksson
Ny medlem
Oakley Corked, vilken färg!?!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo det lutar åt det.Monzax sa:Jag skulle kört på den turkosa!
Lätt och veta vilken du menar:D Men antar att det var de som var tanken:Pfredrisch sa:svart, lätt!
Ska även köpa nya byxor och tror det kommer o bli ett par vita eller svarta.Misterister sa:Beror helt på vad du ska ha för byxor till. Har du färgglada byxor hade jag valt den vita, men har du ett par svarta eller vita byxor hade jag vela haft lite färg i outfiten och valt den blå
du skulle tagit den vitaAnton_Eriksson sa:Den Turkos/svarta är beställd!
Haha, nejnej den turkosa är mycket snyggare:DiHammpus sa:du skulle tagit den vitaAnton_Eriksson sa:Den Turkos/svarta är beställd!
tyvär....Anton_Eriksson sa:Haha, nejnej den turkosa är mycket snyggare:DiHammpus sa:du skulle tagit den vitaAnton_Eriksson sa:Den Turkos/svarta är beställd!
nej, tyvärr.Anton_Eriksson sa:Haha, nejnej den turkosa är mycket snyggare:DiHammpus sa:du skulle tagit den vitaAnton_Eriksson sa:Den Turkos/svarta är beställd!
nej, tyvärr.Anton_Eriksson sa:Haha, nejnej den turkosa är mycket snyggare:DiHammpus sa:du skulle tagit den vitaAnton_Eriksson sa:Den Turkos/svarta är beställd!
Jo exakt måste ju ha lite färger alla fall.Misterister sa:Jag tycker du valde rätt om du ska ha vita eller svarta byxor. Så Jävla tråkigt utan färger.