Oakley crowbar bytes-tråden!1

Någon som har ett par Tech Stripe Mint/ Emerald lins crowbars som skulle vilja byta till ett par splice Navy Mint/ Emerald lins? Se min annons för bilder :)

Någon som har multifärgade outriggers eller ram? Bytes mot chokladbruna , röda och gula ? Har illgröna outriggers med

Nån som vill byta svarta crowbars mot svarta dragon rouge med 3 linser: red ion amber clear bilder finns i min annons :)

Har en brun old school strap jag skulle vilja byta mot en blå old school strap.

Skulle även vilja byta min svarta ram och svarta outriggers mot vita.

Skriv PM om du är intresserad.

Tjänare!

Har ett par Oakley Crowbar Kaleidoscope till övers. (OBS!!! Helt nya, har bara tagit linsen! OBS!!!)
Det är dock bara Ram, Strap och Triggar kvar, linsen finns alltså inte.

Bild på dem;
apparel-oakley-snow-eyewear-adult-crowbar-kaleidoscope-block-text-h-i-yellow.jpg

Har även en komplett Crowbar Denim brilla också, där finns allt och linsen är Persimon på dem.
Byter mot dem flesta och sjukaste färgerna.

Senast ändrad:
jag har ett par limegröna outriggers som jag vill byta mot vita/gula

:)

nås på nandorf93@gmail.com

Senast ändrad:
Något liv i denna tråd nuförtiden? Har ett par t-halls 2012 som jag gärna byter hela eller delar ifrån. Kolla min annons!

Jag har en persimmon lins som jag gärna byter mot en H.I yellow eller clear om någon är sugen. Det är någon liten repa som inte syns när man har dom på sig.

Kickar liv i denna gamla tråden igen.

Någon som sitter inne på ett par röda outriggers och vill byta mot vita eller lila?

Eller om nån har en hel röd frame och vill byta mot en blå/jeans-med vita outriggers..

Tillbaka
Topp