Oakley crowbar bytes-tråden!1

M-agne

Ny medlem
Tja , jag har ett par röda crowbars med svarta outriggers med pink iridium och brownlens . letar efter helsvart ram med nästan vilken lins som helst. om du vill byta säg till !

pete22

Ny medlem
Köpte en Pink Iridium lins på Ebay i våras som sedan blev liggande över sommaren och nu när jag skulle montera den ser jag att det är en enkel lins dvs utan innerlinsen.
Någon som vet varför det finns enkellinser ute på marknaden? Linsen är helt ny och oanvänd.

Filleee

Ny medlem
pete22 sa:
Köpte en Pink Iridium lins på Ebay i våras som sedan blev liggande över sommaren och nu när jag skulle montera den ser jag att det är en enkel lins dvs utan innerlinsen.
Någon som vet varför det finns enkellinser ute på marknaden? Linsen är helt ny och oanvänd.
motocross linser har enkel lins

eHogstrom

Aktiv medlem
pete22 sa:
Är väl mx-lins? Osäker på det dock.
Dubbel linser har med imman att göra, den kalla luften träffat ytterstaglaset och det inre glaset förblir trevligt. Kondens å shit som jag inte kan haha.
Du kan väl testa och köra med den och se sen om den funkar lr inte, slänga låter onödigt. Försök sälja som mxlins isf.

abbede

Ny medlem
Jag har ett par helröda med svart lins Oakley crowbar skulle gärna byta mot annan färg nån som vill?:)

tex, Helvita eller Helsvarta? :)

Senast ändrad:

Psandersjoo

Ny medlem
SÖKER ett par crowbars med persimmon/clearlins

hellst helsvarta/helvita ram&outriggers

Senast ändrad:
Skulle vilja köpa en gul ram(eller nja, dvs med outtriggers och allt) för har två linser och pallar inte byta varje gång..

Har inget att byta förutom då pengar :)

Skicka iväg ett mail eller gb om någon har en sådan över..

Eller någon som vet var/om man kan köpa crowbars ngnstans utan lins...

Mvh Jonathan

Mmax

Ny medlem
Letar efter en vit ram att köpa alternativt vit ram + pink iridium linsen, någon som säljer detta?

Mwiden

Ny medlem
Har en Denim ram som jag skulle Vilja byta mot någon annan färg! ;) Skriv i Gästboken om ni har något :D

Peace!

Senast ändrad:

Entoft

Ny medlem
Tja!

Jag har ett par Seth Morrison signature series Crowbar med fire lirium lins och en g30 lins. Kan tänka mig att byta outtriggers, band, och ram. Skulle ev kunna byta linser också.

Det som sökes är en ram och strap i nån schysst färg (gärna blå) eller svart. Kan även tänka mig byta mot ett par Poc Lobes

Peace!

Senast ändrad:

Alexs

Ny medlem
Jag har ett par röda outriggers som jag skulle vilja byta mot ett par vita eller svarta.
Eller en röd ram+outriggers+band mot vit ram+outriggers+band

frmail lr GB

Kgis

Ny medlem
Har ett par helsvarta och ett par helvita som jag kan plocka delar från, vill byta mot ett par limegröna eller bruna.

Mwiden

Ny medlem
Har en Denim ram, strap och outriggers som jag skulle Vilja byta mot någon annan färg, allt är välkommet! Skriv i Gästboken om ni har något, Eller här om ni har något!

Peace!

Mikesb

Ny medlem
Har röd ram å svarta out-riggers, Är fett sugen på Svart ram!!
Hör av er om ni vill byta ram! eller om ni har nån sjyst lins te salu! (;

Z

znitch

Guest
Har ett par baby blue/chocolate crowbars, med rätt schleten vr28 lins, skulle kunna tänka mig att byta ram,outriggers och strap mot nåt roligt. :) Har även lite annat, en lins osv.

Senast ändrad:

Carl_Joel

Ny medlem
jag antar att man kan byta mellan splice också? outriggersnarna...?

isf byter jag gärna bort en outrigger från mina turkosa splice! mot vilken annan färg som helst typ

Senast ändrad:
E

eff

Guest
Har ett par Royal Blue Oldschool med Blue Iridium och ett par Jet Black med Grey Polarized, söker Splice med grey polarized lins, kan alternativt sälja båda brillorna eller var för sig.

PetterssonJohan

Ny medlem
Gudrunnator sa:
Har ett par helvita och ett par helsvarta jag kan ta delar från, har även en black iridium som jag skulle vilja byta mot H.I Yellow eller någon lite ljusare lins.

Söker mest efter royal blue och röda delar.
du skulle inte vilja sälja vita outriggers och ett vit strap?

crabcrap

Ny medlem
Köper de flesta crowbar och splice goggles

samt "High Intensity Perismmon"- och "VR28 Black Iridium"-linser i god kvalite :)

Skriv i gästbok eller skicka ett PM!

/Crabcrap

Senast ändrad:
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp