Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
motocross linser har enkel linspete22 sa:Köpte en Pink Iridium lins på Ebay i våras som sedan blev liggande över sommaren och nu när jag skulle montera den ser jag att det är en enkel lins dvs utan innerlinsen.
Någon som vet varför det finns enkellinser ute på marknaden? Linsen är helt ny och oanvänd.
Är väl mx-lins? Osäker på det dock.pete22 sa:Köpte en Pink Iridium lins på Ebay i våras som sedan blev liggande över sommaren och nu när jag skulle montera den ser jag att det är en enkel lins dvs utan innerlinsen.
Någon som vet varför det finns enkellinser ute på marknaden? Linsen är helt ny och oanvänd.
jag har en helsvart strap me ett oakley o på inte ett suddigtofahlstrom sa:Någon som har en helsvart strap och önskar byta mot min helvita?
du skulle inte vilja sälja vita outriggers och ett vit strap?Gudrunnator sa:Har ett par helvita och ett par helsvarta jag kan ta delar från, har även en black iridium som jag skulle vilja byta mot H.I Yellow eller någon lite ljusare lins.
Söker mest efter royal blue och röda delar.
sälja dom vita? :DLee-nus sa:har både vita och blanksvarta outriggers att byta, men de svarta överväger jag att behålla... däremot skulle det vara kul med typ blått eller nån annan klar färg... om nån vill byta med vitt!![]()