Oakley crowbar bytes-tråden!1

Railson

Medlem
Tjennare!

Jag läste något forum för ett tag sen som visade på att en stor del av fr äger ett par crowbars.
Och Ja har sett en hel del folk som försöker byta delar på sina crowbars!
Och nu har vi de perfecta forumet där ALLA som äger ett par crowbars OCh är sugna på att byta Delar (outriggers - ram - strap) ja vad som hälst, SKRIIIVV!

Här är en liten film på hur isärplockningen fungerar!

Själv så har jag ett par helVita crowbars med vit/blå oldschool strap,
OCh Är mäst ute efter att byta out riggers eller ram mot RÖDA, LILA , ROSA lr ROYAL BLUUUE!!

Senast ändrad:
jag har exakt likadana som railson, men en annan lins :)
Någon som skulle vilja byta sina röda outriggers mot mina vita?

Lite hjälp på när ni plockar isär dina goggles!

När ni plockar isär gogglarna, var inte rädda att ta sönder dom, för det är nån sorts plast som är sjukt flexibel. När ni ska ta bort strapen så gör som jag att ni tar något hårt (jag tog en sked) och tryck som fan på den där flärpen.

grym tråd!

Men vad fan, kommer hela Sverige åka runt med vita crowbars med röda outriggers... Jag trodde jag skulle få va lite speciell. Happ, blir till att skaffa nya glajjer till nästa säsong också!

FR goes Newschoolers :>

Har ett par bruna med bruna outriggers och brun oldschool strap.
Kan tänkas byta något om det finns nå fett.

Av: mWiklund Online | Idag 21:22 Citera

smart tråd!=)

Jag har hel svart ram och skulle kunna byta mot vit ram om någon vill=)

Sugen på att byta?

Senast ändrad:
mAttiaSb sa:
Gåre inte att med någon valfri speciell superlackmedelfärgblandning måla om delarna?
Med lite vilja så går de!
MEn om du misslyckas med en outrigger så kommer du ju måste köpa heltnya crowbars, för de finns inte att köpa lösa outriggers, så de kändes lite riskabelt:S

MEN,

OM någon har RÖDA, ROYAL BLUE, eller någon annan färg som skulle gå att styra ihop schysst med mina vita, Skriv i min gb så Fixar vi nått!1

Railson sa:
mAttiaSb sa:
Gåre inte att med någon valfri speciell superlackmedelfärgblandning måla om delarna?
Med lite vilja så går de!
MEn om du misslyckas med en outrigger så kommer du ju måste köpa heltnya crowbars, för de finns inte att köpa lösa outriggers, så de kändes lite riskabelt:S

MEN,

OM någon har RÖDA, ROYAL BLUE, eller någon annan färg som skulle gå att styra ihop schysst med mina vita, Skriv i min gb så Fixar vi nått!1
Känns svårt o misslyckas, antingen sitter färgen eller så sitter den inte?
Sitter den inte så bli dom ju som förr liksom..

Du kanske e hacker!
hahahahh meen jo! jag svår att de går!!
MEn JAG skulle iaf lyxckas misslyckas på nått sätt!! ja låvar!
OCh få fett me riningar osv,
Eller att de rinner ner färg i "strap hålet" eller "linsskårar" så dom inte går in sen..

MEn om du ska dra en sprejiiss,
då måste du langa upp en bild på dom näru e klar:D

Senast ändrad:
haha aa ska nog ge mej på ett försök tror jag!

Någon som kan tipsa om färg som har någon som helst möjlighet att sitta kvar?

vad heter crowbarslinsen som ser helt svart ut? det är ju inte black iridium, den är ju spegel. ska finnas en som inte är spegel och helt svart typ.

mans1 sa:
vad heter crowbarslinsen som ser helt svart ut? det är ju inte black iridium, den är ju spegel. ska finnas en som inte är spegel och helt svart typ.
Antar att du syftar på den grå polaroidlinsen. Heter väl förmodligen Grey Polarized.

Öppen för förslag på byte mot vita eller limegröna outriggers =)

Så skriva i gb eller fr mail , om nån e sugen på nått utav de och vad ni har för färg att byta mot

Nice tråd, (:

På winterjam lyckades rycka åt mig Jon Olsson's crowbar ram röd/svart spräckliga + en outrigger.. nån som är intresserad?

MVH Pontus

Senast ändrad:
Har ett par helvita och ett par helsvarta jag kan ta delar från, har även en black iridium som jag skulle vilja byta mot H.I Yellow eller någon lite ljusare lins.

Söker mest efter royal blue och röda delar.

har ett par lime gröna crowbars, säljes eller byte utan lins då linsen inte är i bästa skick

OskarHolmblad sa:
Carled sa:
Men vad fan, kommer hela Sverige åka runt med vita crowbars med röda outriggers... Jag trodde jag skulle få va lite speciell. Happ, blir till att skaffa nya glajjer till nästa säsong också!
Bra val att köpa crowbars om du vill vara speciell ;)
Crowbar som modell är ju vanligare än Volvo, men combon vitt/rött trodde jag att jag skulle få ha för mig själv ett tag... Man är ju Oakley-människa, inte köpa något annat märke!

har både vita och blanksvarta outriggers att byta, men de svarta överväger jag att behålla... däremot skulle det vara kul med typ blått eller nån annan klar färg... om nån vill byta med vitt! :)

Undrar hur många dagar det tar innan folk börjar fråga var man kan köpa rit dye...

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp