oakley crowbar googles

albinlundin

Medlem
oakley crowbar googles
tja ,jag vettifan vilka crowbar jag ska köpa det e ett par " Oakley - Crowbar Factory Slant Dark Grey " eller " Oakley - Crowbar Baby Blue/Chocolate Bronze Black Iridium " . skulle va nice om ni som har någon av dom här kunde skriva för och nack delar med dom . PEACE ! :P

oakley crowbar googles
båda är ju crowbar så rätt svårt att hitta för och nackdelar på dem, right? dock är linserna en annan sak! det beror på vad du föredrar?

oakley crowbar googles
Jag har Grey polarized. Hur skön som helst i allt ljus utom flatljus och du ser ut som en MIG-pilot i dem. Köp dem istället

Senast ändrad:
oakley crowbar googles
albinlundin sa:
ok schysst dom var niiica , men e det inte mkt i frakt från USA ?:)
Kom igen nu, liite får du göra själv, till exempel läsa annonsen =)

Om du läser annonsen så ser du att det står "Shipping: FREE shipping" under priset, alltså kommer det inte att kosta något extra om de inte fastnar i tullen, då kostar det typ 300kr. Av erfarenhet så när något skickas med Canadapost eller USPS så fastnar det inte i tullen. Däremot Fedex, UPS, DHL och andra carriers tenderar att fastna

oakley crowbar googles
karln sa:
albinlundin sa:

Om du läser annonsen så ser du att det står \"Shipping: FREE shipping\" under priset, alltså kommer det inte att kosta något extra om de inte fastnar i tullen, då kostar det typ 300kr. Av erfarenhet så när något skickas med Canadapost eller USPS så fastnar det inte i tullen. Däremot Fedex, UPS, DHL och andra carriers tenderar att fastna
Dock känns det ganska onödigt att köpa dom där med tanke på att dessa finns på svensk internetbutik för 1249;-
https://boardstore.se/item?brand=96&page=2&id=45580

oakley crowbar googles
oskarmunters sa:
karln sa:
albinlundin sa:

Om du läser annonsen så ser du att det står \"Shipping: FREE shipping\" under priset, alltså kommer det inte att kosta något extra om de inte fastnar i tullen, då kostar det typ 300kr. Av erfarenhet så när något skickas med Canadapost eller USPS så fastnar det inte i tullen. Däremot Fedex, UPS, DHL och andra carriers tenderar att fastna
Dock känns det ganska onödigt att köpa dom där med tanke på att dessa finns på svensk internetbutik för 1249;-
https://boardstore.se/item?brand=96&page=2&id=45580
Men på boardstore är linsen inte polariserad. Med en polariserad lins så går det på ca 2000:-

Tillbaka
Topp