Oakley Crowbar stretch

Oakley Crowbar stretch
Ta ett snack med olamelin här på freeride! Han kan nog fixa fram!

Oakley Crowbar stretch
Oakley Crowbar stretch
Nej, det är inen bild men dom går att beställa. Jag vill ha pink iridium eller black..

Oakley Crowbar stretch
jeppenator sa:
det stod nått om box gift.. kan de vara frakt?.. den låt iallafall på 50 :- annars vettefan
hahahahaaha neej!! Gift box = Presentkartong! det står exakt hur man ska få reda på internationell frakt, men nu får du fan leta lite själv. haha :D

Senast ändrad:
Oakley Crowbar stretch
Ja, kanske man skulle ge sig själv en presentkarton bara för att festa till det lite.
Vad går frakten på totalt ink allt?

Oakley Crowbar stretch
jeppenator sa:
thom8 sa:
jeppenator sa:
det stod nått om box gift.. kan de vara frakt?.. den låt iallafall på 50 :- annars vettefan
hahahahaaha neej!! Gift box = Presentkartong!
haha tack då:D då vet jag.. kanske du så smarte människa kan berätta för mig om det är någon frakt på dom också?
ja det står exakt hur man ska få reda på internationell frakt, dock på engelska. kanske blir lite klurigt för dig ;) men du kan ju fråga nån snäll människa på freeride ifall dom inte kan ta reda på det åt dig så slipper du göra det själv ;)

Oakley Crowbar stretch
thom8 sa:
jeppenator sa:
thom8 sa:
hahahahaaha neej!! Gift box = Presentkartong!
haha tack då:D då vet jag.. kanske du så smarte människa kan berätta för mig om det är någon frakt på dom också?
ja det står exakt hur man ska få reda på internationell frakt, dock på engelska. kanske blir lite klurigt för dig ;) men du kan ju fråga nån snäll människa på freeride ifall dom inte kan ta reda på det åt dig så slipper du göra det själv ;)
jo de är klart de kan bli knepigt för mig, ett MVG i engelska säger nog inte så mkt..
snälla lilla Andreas Thomée A.K.A Thom8 skulle inte du kunna vara så gullig att berätta för mig och andra ovetande personer på denna skid sida vad ett par Oakley Crowba Strestch från Backcountry kostar totalt med frakt?.. PLIIIZ

Oakley Crowbar stretch
Dom är dyra för att det är limited edition. Finns inte så många av dom.

Tillbaka
Topp