Oakley Crowbar - Vilken lins?

• Trådstartare Trådstartare effeh
  • Start datum Start datum
E

effeh

Guest
.:: Omformulerat ::.

Vilken lins är bäst till oakley crowbar brillorna för de svenska förhållandena?

Senast ändrad:
Juste, de linserna jag har kollat på är
Pink Iridium och Fire Iridium

vill du få ut mer av linserna så tycker jag inte du ska köpa dom fetaste spegellinserna då vi bor i sverige! inte sol varje dag liksom!

Frågan är vad du har för färg på bågarna, det är lättare att utgå från bågfärgen! liksom bruna crowbar med black iridium är mycket fulare än vita med black- I !

jag hade inte köpt någon jävla spegel iaf, värdelöst här eftersom det är mörkt 50 av åktiden. och då kan det vara bra att se mer änn 2 meter framför dig.

jag hade kört på "Crowbar Dual vent - Hi Yellow"

Länk: http://www.junkyard.se/snow/product.aspx?pid=14278&g=a&m=b&lbid=565&lcid=0

Edit: hi yellow är lite oljefärgad så det blir lite spegelaktigt. du får lite respekt i backen för det med. spegel är överskattat, likså brats..

Senast ändrad:
jag har Fire Iridium på mina men ja har också köpt Hi-yellow tt han när det är mulet. Om du inte har planerat flera lins köp skulle jag nog tatt Hi-yellow

Dom finns att köpa på www.junkyard.se

hi yellow glaset e sjukt bra!
men även pink iridium, hi yellow e kontrast grejj och pink e rätt som vanligt när man tittar typ:S.

Tänk inte hur glaset ser ut utan anpassa det efter vädret, har du bara tänkt köpa ett par bågar så köp en ljus lins. Yellow verkar aldeles utmärkt!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp