Oakley Crowbar?

afmelking

Ny medlem
Oakley Crowbar?
Tjenare allesammans!
Fick Oakley Crowbar i julklapp, eller rättare sagt en rättighet att beställa custom-made :D
Jag behöver lite hjälp om vad jag ska välja. Nån kombination av färger (ramen, bågarna, strapen) som är najs? Funderar just nu på retina burn ram(typ gul-grön) och helio purple bågar, och en svart strap med retina burn icon. Vad tycks?

Vilken lins ska man ha? Vilken passar med den kombinationen av färger som jag valt t.ex.? Helst ska det vara någon som är bra och relativt billig.

Ge även egna förslag!

Tackar!

(adress till custom crowbar: http://oakley.com/custom/crowbar)

Oakley Crowbar?
va haru för färg på annan utrustning?

edit de du föreslog var ganska coolt, lakers style

Senast ändrad:
Oakley Crowbar?
Brunt är alltid snyggt med ljusblått,
Jag tyckte de var snyggt med

Frame: Baby blue
strap: Brown pale blue icon
rigger: Antingen en baby blå eller en vit.

Oakley Crowbar?
haha yeah vilken mix jag mixa upp åt mig själv där ;)

men jag skulle köra på blå och vit som august säger, det blir stilrent och snyggt, passar bra till dina kläder

Oakley Crowbar?
afmelking sa:
jonathan_chips sa:
afmelking sa:
Förresten vilken lins är bäst? ska passa i de alla typer av väder.
Sök i forumet, inte så jävla svårt faktiskt. Förstår inte själv tråden heller, behöver du någon som ska säga vad du tycker är snyggt?
haha :P nästan så.
Men även vilken lins som är bäst, som passar alla väder
han menade ju att du skulle söka i forumet efter linsen som passar bäst, då det finns massor om trådar om oakleys linser å andras linser :)

Oakley Crowbar?
har tittat en del nu, men hittar inte just de ja letar efter.
jag behöver ett konkret svar till vilken lins som passar alla väder. Alla verkar vara ute mer för utseende än funktion. man kan inte va så optimistisk o tro att de alltid är sol :P

Oakley Crowbar?
Funkar det ens att specialbeställa till Sverige? Annars så tycker jag att du borde prova lite egna färgkombos och se vad du gillar.

Oakley Crowbar?
japp, finns en optiker i närheten som kan fixa de :)
lite olika som jag gillar:
retinaburn(typ gul) ram, helio purple båge, och svart strap med gul ikon.
baby blue ram, retinaburn båge, och svart strap med gul ikon.
baby blue ram, röd båge, vit strap

finns mycket som jag gillar :P
men ja vill höra era åsikter osso, egna förslag :P (ni som stör er på detta behöver inte svara :P)

Oakley Crowbar?
afmelking sa:
har tittat en del nu, men hittar inte just de ja letar efter.
jag behöver ett konkret svar till vilken lins som passar alla väder. Alla verkar vara ute mer för utseende än funktion. man kan inte va så optimistisk o tro att de alltid är sol :P
high intensity blue

Oakley Crowbar?
jag skulle typ ha kört med: Matte White Ram, Bright Yellow Out Riggers, Fire Idrium eller H.I. Amber Polarized strap och Alloy Gold Argyle Strap.

Oakley Crowbar?
Lunne sa:
afmelking sa:
Lunne sa:
Kan man beställa från oakleys hemsida, har för mig att dom inte levererar till sverige? :S
som sagt det finns en optiker i närheten som kan fixa det
Då undrar jag vart denna optiker finns någonstans och om du har nån aning om han kan skicka med posten :)
haha :P heter Optica, finns i helsingborg, landskrona och båstad. här är hemsidan, testa o hör av dig ;P
http://www.optica.se/
edit: förresten är inte helt säker om det är den, ursäkta :P
jag vet att jag var inne i en affär förra året o frågade om crowbar. Dom sa att dom kunde få hem custom.
men jag ska ner till stan och kolla runt kanske i veckan. hör av mig då :P

Senast ändrad:
Oakley Crowbar?
eller jag är ganska säker på att de va den butiken nu när ja tänker efter. När ag kollar på bilderna på hemsidan så känner jag igen läget :P
men lita inte fullt på att de va just dom som kunde fixa de. men egentligen borde alla som tar in oakley kunna fixa custom tror jag. Hör med nån oakley återförsäljare i närheten ;)

Oakley Crowbar?
mm, förresten var det helsingborg butiken du besökte?? har släkt i närheten så då kan jag be dom köpa ut dom ifall det inte går att fixa här hemma hos mig :)

Oakley Crowbar?
Lunne sa:
mm, förresten var det helsingborg butiken du besökte?? har släkt i närheten så då kan jag be dom köpa ut dom ifall det inte går att fixa här hemma hos mig :)
japp, helsingborg :) men som sagt inte 100% säker att det va just optica, men dina släktingar kan ju ta en titt, om inte jag hinner före ;P

Oakley Crowbar?
Lunne sa:
japp, helsingborg :) men som sagt inte 100% säker att det va just optica, men dina släktingar kan ju ta en titt, om inte jag hinner före ;P

Oakley Crowbar?
afmelking sa:
Lunne sa:
DU har inga tips till vad som skall väljas? :P
Vilka linsar är bäst?
Vad har du själv tänk välja förresten :P
ta det som känns bäst just för dig, själv ska jag ta ett par ganska cleana (vit frame med neon grönt på kanten och sedan det vita bandet) matchar bäst till min outfit. linsen lär bli fire iridium även fast det betyder att man blir blind när det är mörkare ute xD annars är pink iridium jäkligt schyst den me ^^

Oakley Crowbar?
haha har också börjat fundera på ett par custom nu, men jag börjar inte snacka med nå optikers och sånt, jag ber bara kusinen som ska till new york ett par månader ta med dem hem sen (A)

Oakley Crowbar?
eller så ber du han köpa två par olika färger, med olika linser.
Sen mixtrar du bara själv hur du vill ha dom, flytta över ytterkanten till dom andra och vise versa.

Sen tar du självklart ett par med spegel, och ett par med gul lins. Då har du ett par för sunnydays och ett par för skitvädret!

Tillbaka
Topp