Oakley, flr mkt mainstream eller?

Danny_Ramone

Ny medlem
Alla här vet ju att Oakley goggles är snyggast men tycker ni att dom har blivit för populära. Det kan ju vara för att dom är bra eller av andra anledingar, vad tycker du? Vilke modell är isåfall mest mainstream?

Ingen aning, jag köper goggles för att de är funktionella och de föll sig så att ett par Oakley fungerade bäst med hjälmen och kändes skönast. Efter att ha åkt med dem i tre år måste jag säga att jag är grymt nöjd. Skulle dock vara tufft med ett par goggles som kunde blända ned när det blir ljusare - så man slapp byta under dagen.

Jag kan inte hålla med dig om att alla oakley är snygga men många smith gör även tuffa glasögon.

wisdom tycker jag är såå grymt snygg!! men det är kanske lite mycket mainstreem med oakley, alla små kids har dom, så satsa på ett par smith eller quicksilver... det skulle och kommer jag göra iallefall...
har ett par bollé nu och dom tycker jag är skitsnygga, ska bara byta glas på dom...
men man ska mest gå på ett par som sitter bra och är funktionsdugliga, fast mina bollé immar igen lite lätt ibland..
det kommer ett par nya smith som är totalt imfria, det står så i deras annonser iallefall...

men lycka till...

Jag kan väll tilläga att jag skiter i main´stream och dylikt. Jagf har åkt med mina bollé i 3 år. Men böt till wisdom (kamoflage) Efter linsen sprack på mina bollé. Jag bedömer ifall en åkare är mainstream eller poser efter hur denne åker... Fast jag håller med, quicksilver är verkligen snygga, smith också.. uha :)

jag tycker att du ska ha spy oakly är utchattat alla har dem kolla på

SPY Alley mx

SPY Blizzard

SPY Soldier

jag kör dragons med Guccistrap. Det tycker jag känns bra. Till damer rekomenderar jag Chanel.

Tillbaka
Topp