Oakley kläder!

Christo

Ny medlem
Oakley kläder!
Undrar var i stockholm jag kan köpa Oakley skid kläder? finns det en ren Oakley affär? Eller några som har lite oakley?

Oakley kläder!
vet att Alpingaraget har oakley skidkläder. just nu har dom förra årets gerjer och inte särskilt mycket. men dra in och fråga ifall dom får in nästan års prylar strax.

har sett oakley grejer på active också, men inte skidkläder. men eftersom dom har vanliga kläder av oakley kan du ju alltid fråga ifall dom får in deras skidkläder till vintern.

Oakley kläder!
Skidsport i Bromma, fast jag vet inte om dom säljer skidkläder, har bara sett "sommarkläder", fast det är ju inte säsong än, du kan ju alltid ringa och fråga

Oakley kläder!
JAg hörde ett rykte om att oakley letar efter en plats att öppna en O-store i sthlm.. fast det lär ju dröja åtminstånde ett år innan den öppnar om det nu blir någon...

Oakley kläder!
Jag letar efter Oakleyjackan med en orange arm och resten av jackan är marinblå, men den verkar inte finnas längre, letade också lite efter jackorna som alla sponsrade hade i session 1242, de grå/orange och blåa.
Någon som har en sån till salu? :D

Annars kommer Alpingaraget att få in nya oakleykläder om ca 1 vecka sa dom till mig iförrgår.

ha det!

Oakley kläder!
skit också o jag ska ju dit idag.. jaja. de löser sig nog.. vad har dom för andra märken där? och nån annan bra affär med skid/snowboard kläder?

Oakley kläder!
skit också o jag ska ju dit idag.. jaja. de löser sig nog.. vad har dom för andra märken där? och nån annan bra affär med skid/snowboard kläder?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp