oakley o-frame

• Trådstartare Trådstartare ytsaio
  • Start datum Start datum
Y

ytsaio

Guest
oakley o-frame
jag har köpt ett par mx-goggles som jah tänkte ha i backen men fick reda på att dom immar .

går det att köpa en lins till dom som inte immar som man kan ha ??

och vart går det att köpa ?

hejdå

oakley o-frame
Är det någon som ens testat om dom immar eller är det bara något någon fått för sig?
Jag använde mina även under vintern till skoter, och fick ingen imma. Är det dubbelglas i dom? Är ventilationen runt om linsen likadan som vintergogglarna?

oakley o-frame
oakley o-frame
Brukar ju vara enkelglas på mx gogglar.
Vissa immar, andra inte. Har inte testat i alla väderförhållanden heller.

Vanligtvis så funkar mx gogglarna som ett par vanliga budget gogglar typ som carrera. Fast detta var ett tag sen jag prova, vet inte hur det är med dagens mx gogglar. Står ju att det ska vara anti fog.

oakley o-frame
edwjao sa:
felix sa:
Är det någon som ens testat om dom immar eller är det bara något någon fått för sig?
Jag använde mina även under vintern till skoter, och fick ingen imma. Är det dubbelglas i dom? Är ventilationen runt om linsen likadan som vintergogglarna?
http://www.xtremegoggles.se/ProductPopup.aspx?filename=01-652_501.bmp

så ser dom ut.. de är dubbelglas, och en kille sa att dom immar på vintern.
Jo dom sa det till mig med, men funkade prima. Du svettas ju i och för sig lite mer när du åker skidor skulle ja tro, och man står ju still en hel del i liftkön men men... du får helt enkelt prova innan du köper ny lins :)

Puss: Är carrerra budgetgogglar?

oakley o-frame
felix sa:
edwjao sa:
felix sa:

Jo dom sa det till mig med, men funkade prima. Du svettas ju i och för sig lite mer när du åker skidor skulle ja tro, och man står ju still en hel del i liftkön men men... du får helt enkelt prova innan du köper ny lins :)

okej, tack !

oakley o-frame
felix sa:
edwjao sa:
felix sa:

men är det bra om jag svettas eller inte svettas ??

oakley o-frame
ja har hört talas om immspray, finns hos optikern! typ 35:-

ja har en burk hemma men har inte testat den..så vet inte om det funkar.

oakley o-frame
har pratat med xtremegoggles och dom får in nya linser med dubbel glas i okt/nov ....

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp