Oakley puffy pants?

Axl89

Ny medlem
Oakley puffy pants?
tjenare, hade tänkt att köpa ett par puffy pants till vintern och undrar lite om storleken..
jag är ca 180+ normalkroppsbyggnad...
vill att dom ska va baggy men ändå inte jätte stora.. är det ngn som har haft ett par oakley som kan tipsa mig eller ngn som vet vore det toppen! Har haft ett par sessions i XL och undrar om det skiljer sig mkt från dem?
tack på förhand /axl

Oakley puffy pants?
nej shit. det går bara om man är längre eller kortare än det. tyvärr. du får nog leta efter några andra byxor.

Oakley puffy pants?
Var ska du köpa dom ?? Ja har letat överallt typ men hittar dom ejj . Någon som vet nån hemsida som har oakley puffy pants ?

Senast ändrad:
Oakley puffy pants?
leta upp en affär som säljer Oakley på deras hemsida, sen ringer du dem och frågar. men kan sätta några slantar på att svaret blir "Nej tyvärr" eller vi har redan lagt vår order för säsongen"

Själv så letade jag efter Oakleys nya Evolution Lite jacka i orange men fick svaret efter ett samtal med Oakley Europa att den inte går att få tag i på den här sidan Atlanten. Hur surt känns inte det? :P

Oakley puffy pants?
crilleus sa:
leta upp en affär som säljer Oakley på deras hemsida, sen ringer du dem och frågar. men kan sätta några slantar på att svaret blir "Nej tyvärr" eller vi har redan lagt vår order för säsongen"

Själv så letade jag efter Oakleys nya Evolution Lite jacka i orange men fick svaret efter ett samtal med Oakley Europa att den inte går att få tag i på den här sidan Atlanten. Hur surt känns inte det? :P
Aldrig tänkt på o testa att beställa från den andra sidan av atlanten då???

Tillbaka
Topp