oakley splice bild?

byss

Ny medlem
oakley splice bild?
Hej freeride! :D är ny här.

funderar på o köpa oakley splice googles från http://www.steptoes.co.uk.

men tycker bilderna på deras hemsida är så dåliga och hittar inga bättre bilder när ja söker på google.

ja ska nämligen köpa Splice Simon Dumont brillorna, men med en HI persimmon lins.
eller vanliga vita splice med HI persimmon lins, och ingen av dessa kombinationer verkar det finnas nån bra bild på.

så om någon har sånna här o har lust o lägga upp bilder på dem, så vore de jätte schysst.

tack på förhand.

oakley splice bild?
byss sa:
Hej freeride! :D är ny här.

funderar på o köpa oakley splice googles från http://www.steptoes.co.uk.

men tycker bilderna på deras hemsida är så dåliga och hittar inga bättre bilder när ja söker på google.

ja ska nämligen köpa Splice Simon Dumont brillorna, men med en HI persimmon lins.
eller vanliga vita splice med HI persimmon lins, och ingen av dessa kombinationer verkar det finnas nån bra bild på.

så om någon har sånna här o har lust o lägga upp bilder på dem, så vore de jätte schysst.

tack på förhand.
de är typ omöjligt att hitta bilder på combon man vill ha, men de är ju bara hitta en bra bild på linsen och en bra på ramen?

oakley splice bild?
det finns ju t.o.m på oakleys hemsida. kollade iofs inte dumont, men white finns.
en sökning på google tog fem sekunder. sökord:
splice polished white persimmon h.i.

dessutom kan du ju kolla dumont med persimmon, och helt enkelt föreställa dig hur den skulle se ut med persimmon h.i. i stället, så svårt är det väl inte?

edit: dåligt läst av mig, du hade tydligen sett bilderna på hemsidan. men de är ju knappast långt från verkligheten ändå...?

Senast ändrad:
oakley splice bild?
Om det bara är bilder på Splice,n i sig så vill jag minnas att Jwester har några bilder på sin blogg när han kör med dom. Rätta mig om jag har fel

oakley splice bild?
Köp goggles på ebay istället, ett par sprillans Dumont splice med black iridium kostar 1300, bara som ett exempel. Där finns de flesta kombinationerna.

oakley splice bild?
med aktuel forex kurs kostar dumont med HI persimmon 1373 kr inkl frakt. så då känns de stabilare o köpa här istället för på ebay.

frakt till sverige kostar 5£.

har inte beställt nårra, starta tråden innan idag fleexx

oakley splice bild?
byss sa:
med aktuel forex kurs kostar dumont med HI persimmon 1373 kr inkl frakt. så då känns de stabilare o köpa här istället för på ebay.

frakt till sverige kostar 5£.

har inte beställt nårra, starta tråden innan idag fleexx
dessutom kan du inte reklamera dem om det mot förmodan skulle hända nåt om du köper på ebay, typ en lins som pajar när den inte ska el. dyl.

Tillbaka
Topp