Hahahah skönt typ tanner! :PBigAir sa:Jag åkte dit över dagen igår (med THAI AIR, det stora rosa) och var in där. Riktig soft butik, träffade Tanner Hall. Han satt och rökte vattenpipa med nå thailändare..
Du Akksel han skojjjde bara fattar du inte det :PAkksel sa:Hahahah skönt typ tanner! :PBigAir sa:Jag åkte dit över dagen igår (med THAI AIR, det stora rosa) och var in där. Riktig soft butik, träffade Tanner Hall. Han satt och rökte vattenpipa med nå thailändare..
Eller du blev Danne_S blåst av Akksel som bara skojade. Eller så var Akksel seriös, fast det lär vi alldrig få veta. Hursomhelst ska jag dit imorgon också, skulle få en signad vattenpipa. Respekt!Danne_S sa:Du Akksel han skojjjde bara fattar du inte det :PAkksel sa:Hahahah skönt typ tanner! :PBigAir sa:Jag åkte dit över dagen igår (med THAI AIR, det stora rosa) och var in där. Riktig soft butik, träffade Tanner Hall. Han satt och rökte vattenpipa med nå thailändare..
BLåst grabbb
eller så blev ni alla blåsta av mig ? :DBigAir sa:Eller du blev Danne_S blåst av Akksel som bara skojade. Eller så var Akksel seriös, fast det lär vi alldrig få veta. Hursomhelst ska jag dit imorgon också, skulle få en signad vattenpipa. Respekt!Danne_S sa:Du Akksel han skojjjde bara fattar du inte det :PAkksel sa:Hahahah skönt typ tanner! :P
BLåst grabbb
haha det är ju du som är blåst,fattar du inte att han skojjade?Danne_S sa:Du Akksel han skojjjde bara fattar du inte det :PAkksel sa:Hahahah skönt typ tanner! :PBigAir sa:Jag åkte dit över dagen igår (med THAI AIR, det stora rosa) och var in där. Riktig soft butik, träffade Tanner Hall. Han satt och rökte vattenpipa med nå thailändare..
BLåst grabbb