Oakley XL pants

• Trådstartare Trådstartare HiroNakamura
  • Start datum Start datum
H

HiroNakamura

Guest
Oakley XL pants
Nejnej, jag är inte ute efter nå knallgröna puffypants om ni trodde det!
Däremot är jag riktigt osäker på storleken. Hittat ett par snygga täckisar från oakley jag tänkte slå till på men dom fanns bara i XL. Bara och bara kanske jag inte ska säga för det kanske räcker bra för mina 170cm.

Men efter allt snack om XXL och hur superbaggy alla kör blir man ju lite osäker. Jag gillar det verkligen baggy men för stort ser ju inte bra ut. Har kanske någon av er bild på era oakleybyxor i L-XL-XXL så får ni gärna visa dom + eran längd så jag får lite hum om hur det ser ut.

ska jag gå på XXL eller räcker XL? är 170cm.
(tror byxan heter timber)

Oakley XL pants
Ska även tilläggas att det är "Park fit" på dom. Alltså deras mera baggy modell, så XL kanske räcker :)

Oakley XL pants
Jag tror XL räcker om jag ska vara ärlig. Jag är 174cm och provade för nåt år sen ett par Oakleypants i storlek L och de passade mig fint, lagom baggy liksom.

Oakley XL pants
L hade räckt fint det med men Xl blir nog snyggt.
I XXL hade du nog sett ut som en påskmuppe eller helt enkelt fått dra åt byxor riktigt övermkt. Nä ta XL du så blir det nog goett :)

Oakley XL pants
Xl blir finfint de, eftersom oakley har ganska stora storlekar kommer dessa att sitta baggy på dig. Med XXL hade du sett ut som ett levande tält

Oakley XL pants
jag har nyligen inhandlat ett par xxl oakleybyxor..jag är 174 och dom sitter prima.

Oakley XL pants
Ett självklart val..för dina 170cm så klart att du ska ha XXL, och sen ska du sluta tänka på att du inte vill vara baggy,,utan slå till på ett par XXL sen kan du steeeka sönder i backen ;) :D hahahaha PZ

Oakley XL pants
haha, ja e 177cm å jag testade ett par såna oakley timber idag i strlk M å dom va jukt bagy ! å ja e inte nån tight jävel som tcker att allt e bagy som egenterligene litet ja kör själv typ alltid XXXXXL, men dem här va as bagy i M...

Oakley XL pants
Jag är 180cm/70kg och har ett par assault i storlek L. De e loose fit på dom och jag tycker inte att dom är för små, och jag har dessutom en riktigt stor jacka till det.

med andra ord, XL är inte för litet åt dig.

Kan nog langa bild på mina imorn om du vill det.

Oakley XL pants
Är 179cm kör på XXL. braller och jacka i oakley. Bara på modeller med loose fit. sitter bra med utrymme för ryggskydd crashpants utan att det syns.

Tillbaka
Topp