Oändlig reklam

• Trådstartare Trådstartare eff
  • Start datum Start datum
E

eff

Guest
Oändlig reklam
Låt reklamklippen som visas innan filmer endast köras EN gång per film. Blir lite sne på att se en 1 minut edit och ha 20 sek reklam och sen för att kolla på editen igen så måste man se den jävla reklamen IGEN, drygt. En gång har jag inte några problem med för jag vet att det kan vara körigt att få saker och ting att gå runt när man i stort sett driver idéella saker.

Oändlig reklam
Jag vet inte om vi kan ställa in det så, ska undersöka saken. Men tills dess är tipset att pausa strax före filmen är slut och spola tillbaka för att undvika reklamen om du vill se samma klipp igen.

Oändlig reklam
KnubeK> Så här ligger det till. Om vi inte har någon reklam på Freeride så kommer du efter ett tag inte ha något Freeride att kunna besöka framöver. Vi lever på reklamintäkter.

Oändlig reklam
om en reklam vissa tre gånger per dag, ist för 100, jag tror inte en person köper en produkt mer för att dom ser den 100 ist för 3 :) nästa så det blir tvärt om :)

Oändlig reklam
kumlinan sa:
om en reklam vissa tre gånger per dag, ist för 100, jag tror inte en person köper en produkt mer för att dom ser den 100 ist för 3 :) nästa så det blir tvärt om :)
Det är inte det detta handlar om.
Freeride får pengar för hur många gånger reklamen visas inte hur många som köper produkten.

Oändlig reklam
kumlinan sa:
fast det är så reklam fungerar.. varför tror du jag är sugen på Max hamburgare. inte är det för att dom är goda, utan för att jag är hungrig och deras reklam går på tv 1 gång var 15 minut..

Oändlig reklam
Tycker inte man kan säga att reklamen är oändlig eftersom den typ bara vara nån vecka typ?
jag tycker ia lla fall inte det är så jobbit.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp