L
lucasskalle
Guest
Obergurgl v8
Jag och en vän och respektive familjer ska till Obergurgl vecka 8. Jag har forskat lite, det ser trevligt och
"orört" ut! Är det någon som vet mer om skidåkningen/nattlivet där? Är det någon som ska dit samma vecka?
"orört" ut! Är det någon som vet mer om skidåkningen/nattlivet där? Är det någon som ska dit samma vecka?