och hur kommer man hem?

• Trådstartare Trådstartare Hurleygirlie
  • Start datum Start datum
H

Hurleygirlie

Guest
och hur kommer man hem?
tjena
nu har det äntligen fixat sig så att jag med 3 vänner kommer till anton till vintern vi kommer ner med lion buss men inte hem. Hur länge ska man stanna i anton, hur länge varar folket, pisterna och säsongen? vi vet nämligen itne hur vi ska komma hem eftersom den sista chaterbussen går på påskdagen....

hat gött och sånt
/Anna

och hur kommer man hem?
det finns många altenativ att komma hem, tex. sno en bil eller liknade, men bästa är nog att flyga.. ifnns inte så många fler alternativ va?

och hur kommer man hem?
Jag och en kompis var i Anton den här säsongen och vi åkte tåg både ner och hem. Det gick alldeles utmärkt! Vi fick visserligen byta tåg tre, fyra gånger och det var lite jobbigt men det är bara att hugga i så går det. Ska ner dit igen så vi ses nog där.

och hur kommer man hem?
I början på april i år började bumarna dra sig hemåt.

Så sista charter-bussen hem känns inte så dum. Åas känns det inte så dumt att vara kvar heller... Smaksak vad man har för jobb i Anton o hemma. April i Anton är ju skönare än april i Sverige men åas brukar en liten hemlängtan smyga sig in i slutet av resor.

och hur kommer man hem?
shysst....så snälla folk här=) annacatrin... vad fick ni pröjsa för tåget?

och hur kommer man hem?
Olof_Molin:
Beror förvisso på var man bor, kan man iofs flyga. Men vanligen är väl en säsongspackning på mer än 25 kg (el. vad det är), sen får man betala massa pengar per kilo... Gäller väl knaske inte alla bolag, men dem billiga :-p

Lifta hem med andra säsongare? Åk när dem andra börjar dra sig hemåt. Tåg, åtminstone från Insbruck. Reguljärbuss?

"Lev i ovisshet & lev mer..."

och hur kommer man hem?
bara att kolla med sportresor eller lionalpin där nere, det finns nästan alltid platser kvar, men det beror på när på säsongen det är. Annars så är det ju bara att flyga, inga större problem.
När man ska åka hem? Jag var bland de sista som åkte hem förra säsongen, åkte från anton den 29e april, och jag älskade sista tiden, självklart så är det tråkigt att behöva se alla sina nya vänner åka hem innan man själv gör det, men det var det värt. sista dagen åkte vi till ett step-up hopp hela dan och sen drog vi till M-preis och shoppade öl för att sen ha en bbq ett stort gäng i den sköna vår solen, inte pjåkigt alls...

Tillbaka
Topp