Officiella KoS10 tråden

Frostyz

Ny medlem
Officiella KoS10 tråden
Här diskuterar vi videokvalen och allt som rör KoS10. Kommer uppdatera bidragen allt eftersom fler ramlar in men så här se det ut just nu.

Bidragen till videokvalet:

Senast ändrad:
Officiella KoS10 tråden
Tror Ben Moxham vinner, sedan kan man ju inte säga något annat än att John Kutcher's sista trick är totally sick

Officiella KoS10 tråden
SiouX sa:
någon som vet vad John Kutcher har för svartvita byxor?
jävlar vad Ben Moxham kunde åka.
Tror ej de är svarta utan mer mörkbruna. Svårt att säga vilken modell det är när man inte kan se så noga. Snygga är dom dock...

Officiella KoS10 tråden
Piffens video kan knäppa platsen, han förtjänar den verkligen. Sen kommer Linus som starkaste konkurrenten. Får se vem som tar det. Min åsikt. Go Kristoffer! Go Linus!

Officiella KoS10 tråden
varför tar man med rails i sin kos edit, sjukt onödigt!!! om man verkligen vill va med i tävlingen alltså, finns ju folk som vill ha publicitet.

Officiella KoS10 tråden
Sebbeloon sa:
varför tar man med rails i sin kos edit, sjukt onödigt!!! om man verkligen vill va med i tävlingen alltså, finns ju folk som vill ha publicitet.
sant, sedan kanske man får ett mer helhetsintryck av åkaren om man får se och utvärdera alla han/hons färdigheter.
Visst är det viktigast att visa sina "hoppskills" men jag tycker ändå att videon blir mycket mer underhållande om man har lite variation.

Officiella KoS10 tråden
Kan inte folk som har en edit med 50% rail förstå ATT DET INTE ÄR NÅGON JÄVLA SLOPESTYLE?
Lågintellektuella människor grundar hat.

Officiella KoS10 tråden
sant, sedan kanske man får ett mer helhetsintryck av åkaren om man får se och utvärdera alla han/hons färdigheter.
Visst är det viktigast att visa sina "hoppskills" men jag tycker ändå att videon blir mycket mer underhållande om man har lite variation.

det kan stämma det du säger men det är en hopptävling, och då tycker jag personligen att man ska bara ha hopp, visst ett klipp när man kör en shoot-out kan väl va nice. men om man tar för mycket sånt så tycker jag det blir lite wierd. GO PIFFEN OCH LINUS!
hoppas iallafall på rätt vinnare och inte fel!

Officiella KoS10 tråden
CHjalmeby sa:
När är sista datumet att skicka in en film? :)
Tror det är 24:e oktober.
Vilka som har gått vidare får man iaf reda på 28:e oktober.
På deras hemsida står det att kvalet börjar den 23:e september och sluta den 24:e September, men det känns ju inte så troligt?

Tillbaka
Topp