Officiella - vad gör jag för trick tråden

superunknown

Ny medlem
Jag är säkert inte den enda som har tröttnat på alla vad gör jag för trick på studsmatta trådar
så jag tänkte att vi skulle kunna försöka sammla allt i denna tråden

så vill du fråga freeride vad du gör för trick så fråga i denna tråd

inte så han menade^
om det är nått trick du inte vet vad det är så ska du posta klipp på det i den här tråden så får du hjälp.

bra idé

Senast redigerad av en moderator:
Får jag föreslå en ny rubrik? "Indentifiera tricket" eller något liknande.

Fresh start...

//Anton - moderator

Senast ändrad:
kan man göra misty 180? känns som att jag snurrar mer än ett halvt varv men ändå inte 540, någon som kan ta ittu med mitt problem? själv tror jag 540 men är inte säker.

det är inte en backflipp 180. jag gör en sne backflipp. det är mer en 540 en 180. tro mig jag vet vad en back flipp 180 är

MGustafsson sa:
TheFibretech sa:
jooose sa:
det är inte en backflipp 180. jag gör en sne backflipp. det är mer en 540 en 180. tro mig jag vet vad en back flipp 180 är
Det var visst en 540 ja.. vet inte vad det heter. men det blir ju en sne backflip när du snurrar:P
det är en underflip...
ingen som vet vad det heter. om ni kollar på mitt huvud så ligger det aldrig rakt ner. det synns kanske inte så bra från den här vinkeln men...

Setermannen sa:
jooose sa:
MGustafsson sa:
det är en underflip...
ingen som vet vad det heter. om ni kollar på mitt huvud så ligger det aldrig rakt ner. det synns kanske inte så bra från den här vinkeln men...
Underflip, underflip, undeflip. Kärt barn har samma namn!
är inte en underflipp en back flipp med tidig rotation. jag har gjort under flippar, tro mig det här känns helt anorlunda.

jooose sa:
Setermannen sa:
jooose sa:
Underflip, underflip, undeflip. Kärt barn har samma namn!
är inte en underflipp en back flipp med tidig rotation. jag har gjort under flippar, tro mig det här känns helt anorlunda.
dedär är visst underflip, så isåfall äre dina underflipar som inte är underflip

Tillbaka
Topp