mreriksson74
Ny medlem
Offpist Bydalen v.14
Ska till Bydalen v.14. Finns det någon vet hur offpistläget är.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte riktigt vart du har varit. Visst är det flackt på en del ställen men det går att hitta ganska mycket av de långa och branta åkenAugustAhlnas sa:Bydalen har inte så mycket offpist. Det är flackt och inte så stort men det går att hitta några korta åk. Vet inte hur det ser ut med snö alls.
Jasså? Jag har varit där mest varenda helg under 12 år och måste ha missat dessa. Det enda jag kan tänka på är vid Parad, det är väl det enda med godkänd lutning men det är inte särskilt långt. Det är ju om man ska boota Drommen då och åka ner där men brukar ligga dåligt med snö och vara stenigt. Tar gärna emot tips så jag har någon anledning att besöka stugan igennaje sa:Vet inte riktigt vart du har varit. Visst är det flackt på en del ställen men det går att hitta ganska mycket av de långa och branta åkenAugustAhlnas sa:Bydalen har inte så mycket offpist. Det är flackt och inte så stort men det går att hitta några korta åk. Vet inte hur det ser ut med snö alls.