Offpist Bydalen v.14

Offpist Bydalen v.14
Puffar lite, jvligt sugen på ta någon repa med mina nya lagg. Drommen verkar vara lite kal i år men det finns ju andra repor som är bra. Någon som har varit där nyligen och kört.

Offpist Bydalen v.14
Bydalen har inte så mycket offpist. Det är flackt och inte så stort men det går att hitta några korta åk. Vet inte hur det ser ut med snö alls.

Offpist Bydalen v.14
AugustAhlnas sa:
Bydalen har inte så mycket offpist. Det är flackt och inte så stort men det går att hitta några korta åk. Vet inte hur det ser ut med snö alls.
Vet inte riktigt vart du har varit. Visst är det flackt på en del ställen men det går att hitta ganska mycket av de långa och branta åken

Offpist Bydalen v.14
naje sa:
AugustAhlnas sa:
Vet inte riktigt vart du har varit. Visst är det flackt på en del ställen men det går att hitta ganska mycket av de långa och branta åken
Jasså? Jag har varit där mest varenda helg under 12 år och måste ha missat dessa. Det enda jag kan tänka på är vid Parad, det är väl det enda med godkänd lutning men det är inte särskilt långt. Det är ju om man ska boota Drommen då och åka ner där men brukar ligga dåligt med snö och vara stenigt. Tar gärna emot tips så jag har någon anledning att besöka stugan igen :)

Offpist Bydalen v.14
Var där i förrgår, finns en bra grund men har ju inte snöat på ett tag så någon puder är det inte tal om. Men blåser ju ofta på kalfjället så snö brukar därmed samlas i svackor osv. Så brukar gå att finna ospårade åk i princip varje ny dag, om man bara letar lite.

Tillbaka
Topp