Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack för svaret ingoo. Jag undrar vilken längd och flex du har på bräda skulle betyda mycket om man får ett svar.Ingoo sa:Har kört en del puder nere i alperna med Lobster Jibboard och absolut, det funkar, du får jobba mer med bakbenet bara. Hade med en ren puderbräda också men de dagarna man ville åka lite blandad över berget så funkade Jibboarden i puder för kortare stunder också. Och säger bakbenet ifrån allt för mycket så är det ju bara att bakmontera bindningarna som jell-O nämnde ovan. Lycka till!
Tack så mycket för svaretIngoo sa:Hade med mig en Lobster Jibboard 153 och den är ju i mjukaste laget (puderbräda körde jag en Bataleon Camel Toe 158). Är själv 1,86cm lång och väger omkring 85-90kg![]()
Jag blev inte helt övertygad av de andra inläggen, men ditt inlägg whippo skulle göra att jag idag skulle köpa en jibboard. Men för lite mer än en månad sedan köpte jag en Lobster parkboard 2015 som har något hårdare flex men den ska nog fungera utmärkt i pudret.whippo sa:Har pumpat puder i både Japan och Iran med en Arbor Coda 156 och jag är ingen liten kille heller. Funkar fin fint.
Det är ju alltid bäst med en pow bräda i offpisten, men som en gymnasieelev som lever på sitt studiebidrag så är det inte lätt att ha råd men flera olika brädor.Spaggen sa:Mitt råd är att köra en ren jibber och spara ihop till en pow bräda.
Har kört med alla olika typer av brädor och det bästa är när man har rätt bräda till rätt åkning.
Jag har exakt samma kombination (och en parkboard 154) på mina 178cm / 70kg :DIngoo sa:Hade med mig en Lobster Jibboard 153 och den är ju i mjukaste laget (puderbräda körde jag en Bataleon Camel Toe 158). Är själv 1,86cm lång och väger omkring 85-90kg![]()