Offpist?

Offpist?
bredaste möjliga.
får jag välja offpist väljer jag självklart störst och djupast. Då är det ju bara längst och bredast som gäller. Spelar ingen roll vilket märke sålänge dom e breda och långa.

/ebbot

Offpist?
Nej då R.A.N.T.Z.O.W . Jag trodde också att dem var klumpiga innan jag testade dem första gången. Dem visade sig vara stabila som fan. Man kan bränna som ett djur. Dem är inte klumpiga. det är klart ett par snowblades kanske är smidigare.

Offpist?
hmm skulle nog vara morsans fischer cross country lagg! blir ju lite telemark då! dom är otroligt breda typ 40mm eller nått!

Offpist?
Kaj åker på dom fetaste jag har sett silvriga/gåra e dom o splitad tail o feta som fan 2,05 tror jag dom e dom han har o dom går inte få tag på för oss dödliga endast salomons team åkare.

ha de

Offpist?
Ville bara inflika att Kajs skidor är två meter och femton centimeter. Undrar om de är lätåkta i skogen? :)
För övrigt är Salomon Pokémon Rocket helt okej också...

Offpist?
Head Mad_trix Mojo.. Grymt sköna.. Funkar till allt från hopp till
puder.. 90 mm i midjan... Nice skida..

Offpist?
POCKET ROCKET
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤
¤¤¤¤
¤¤¤
¤¤
¤

Offpist?
Fick möjligheten att testa nästa års AK rocket..... skön skida! Det är klart det fins fetare skidor. Fick också testa Dynastars Big Daddy (storleken fetare än Sugar daddy). Det var satans hvilken fart man fick med den!! Hade man haft röven full av pengar skulle man nog inhandlat en massa olika skidor för massa olika tillfällen. Big Daddy´n är ju inget man trixar med i half pipen direkt! Då man inte har pengar i röva, får man nog välja AK Rocket. Även fast den kostar en del den med......

Offpist?
Pocket rocket e rätt trevliga, men de funkar inge vidare på skare och andra jobbigare underlag. Aptrevliga när det är riktigt mjukt annars. + för Twin...

Offpist?
Apropå Kaj Zachrissons skidor så kan jag tänka mig att det är samma som jag såg Bruno Compagnet åka på, tjuvlyssnade lite, dom hette Wake tror jag, inget Salomon-emblem på, bara ett litet märke som var gult,rött och grönt. För övrigt så var dom "splittade" i nosen också även om det inte känns som rätt ord, dom såg knepiga ut helt enkelt! Dom han åkte var nog 2m, kanske ett par cm kortare...

Tillbaka
Topp