Tja!!
Dörrvakten på mitt jobb var ute med en guide som hade varit duktig för några veckor sen, sjukt dyr dock.. tror han kosta typ 150 euro för tre timmar.. Han är dansk och står i dörren på Caz Cafe, snacka med honom när ni kommer ner!
Har fått över 1.5 meter snö dom senaste två veckorna och på lördag när du kommer ska det bli strålande sol. Så ni träffar en bra vecka!