Stället har världens godaste burgare, grymma milkshakes och sagolika chicken-cheese sandwiches. Dock brukar det ta ett år innan man får käket, om ngn överhuvudtaget noterat att man är där. Sjukt dålig service (med några undantag)..och personal som brukar se rätt sliten ut (å andra sidan brukar man kanske inte se vidare fräsch ut själv när man är där...). Känner dessvärre ingen som jobbat där så jag vet inget om perspektivet från andra sidan...men det visar sig antagligen. Trots ovan nämnda grejer fortsätter man gå till Offshore..det är ju så sjukt gott!!
Ses där och då med hopp om snabb service!!
/Andreas