Offshore Café i verbier

milladilla

Ny medlem
Offshore Café i verbier
Hejsan! Jag har fått jobb på Offshore Café i verbier. Nån som har jobbat där eller vet hur det är att jobba där?
 
Offshore Café i verbier
Stället har världens godaste burgare, grymma milkshakes och sagolika chicken-cheese sandwiches. Dock brukar det ta ett år innan man får käket, om ngn överhuvudtaget noterat att man är där. Sjukt dålig service (med några undantag)..och personal som brukar se rätt sliten ut (å andra sidan brukar man kanske inte se vidare fräsch ut själv när man är där...). Känner dessvärre ingen som jobbat där så jag vet inget om perspektivet från andra sidan...men det visar sig antagligen. Trots ovan nämnda grejer fortsätter man gå till Offshore..det är ju så sjukt gott!!
Ses där och då med hopp om snabb service!!
/Andreas
 
Offshore Café i verbier
det är ett skönt ställe att jobba på med bästa bakis-englishbreakfasten som kan fås, hjälper mot vad som helst. då får du servera mig när jag kommer ner snart..ses
 
Offshore Café i verbier
True, true...
De bästa macka i stada! Chicken Cheese med en strawberry shake!
-MillaDilla: Som sagt, styr upp servicen där!
 
Offshore Café i verbier
det blev inget jobb...han läste genom CV:t en gång till och fann då att mina franskakunskaper inte räckte till...

Tydligen så gick det bra att anställa genom att bara titta på det bifogade kortet som jag skickade...
 
Offshore Café i verbier
jag var där förra året o det var samma med mig!! Jag
var nog på platsen o sökte MEN när han hörde att man
var från Finland eller Sverige så tänkte han om o så fick
jag jobbet!! Han e cool men man vet aldrig med honom!
HAn kanske ringer dig senare!?
Lycka till o bra val med att dra till Verbier!!!
Anders
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp