Ohoj!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ohoj!
När är påsk? Vecka 10 ska jag dit iaf. Hur åkningen är är ungefär som att fråga om det är varmt i juni. Det kan ingen veta men jag tror att det kommer va helt ok, men det är ju bara en vild gissning. Jag håller tummarna iaf.

Ohoj!
ja det är väll JOI då, så det tyder på sjukt bra åkning.

Ohoj!
Har också funderat på att åka upp under påsken, har för mig att påsken infaller vecka 14. För några år sedan var jag i Sälen vecka 13, och då var det utmärkt åkning så det blir nog inga problem med åkningen i Åre vecka 14. Eftersom Åre ligger så pass längre upp i Sverige än Sälen. Men man kan aldrig vara säker på om åkningen blir bra, man vet inte vad vädergudarna hittar på.

Ohoj!
Veckan innan alla påsklov är det nog som bäst.. för då slipper man den oändliga tiden i liftkön.. :p
Har dock hört att det kan vara vårfloder under påskveckorna.. hehe..
Jag drar nog dit någon vecka innan påskloven i alla fall..

Ohoj!
om du jibbar är påsken bäst, om du vill ha mycket snö ere julen eller sportlovet...

Ohoj!
Angående åkningen på Påsk. Om du vill ha fint väder och varmt, kanske bara typ sitta å lata dig i solen, är påsk bra! Annars kan man väl säga att bästa åkningen har du där i Februari. Kallt som f**n, men som sagt, bra i backen...

//Axel

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp