Ok med Snowboardjacka?

Ok med Snowboardjacka?
Och jag undrar om det är nån som kan säga vad för snygg jacka man kan köpa till ett par svarta byxor nu under Rea tiden? Helst en brun, röd eller en svart jacka.

Senast ändrad:
Ok med Snowboardjacka?
nejnej, alla skidåkare ska ha kläder som e av märket peak prformance eller jon olssons klädmärke, annars kommer alla legender och mobbar dig i backen, nej seriöst, ha vad du vill bry di inte om vad andra tycker, ha vad ud tyceker e snyggt, sey för oliksa stavfel för jag e lite hyper när jag skriver dethär

Ok med Snowboardjacka?
Det är OK
och det är snyggt, om jackan är snygg.

Sen att snowboard jacka har ett annat ventilation system anpassat för att åka sidledes och inte framlänges/baklänges som skidåkare. kan man ju tala om.

Ta det som är snyggt och va glad ! :)
Dom flesta har snowboard jackor.

Ok med Snowboardjacka?
ha på dej va du vill.. tycker du jackan är snygg så köp den.. mest troligt kommer ingen slå ihjäl dej för att du kör med snowboardjacka

Ok med Snowboardjacka?
mm, instämmer! Låt ingen annan bestämma vad du ska ha. Tänk dock på att du helst inte ska ha tighta byxor till, det ser mobbat ut om man har baggy jacka (enl. mig iaf.). Om man ska ha snowboardbyxor till skidåkning kan diskuteras, rent praktiskt iaf. Då man vid skidåkning behöver mer rörelsefrihet än vid snowboard där man sitter fast med båda benen.

//Axel

Ok med Snowboardjacka?
inte hört att de finns regler för sånthär? skidåkare får under inga omständigheter ha snowboardkläder.. precis som tjejjer inte får ha Kill Goggles..

Ok med Snowboardjacka?
det är fan den dummaste jävla fråga jag har hört, för jag hoppas inte att du köper en snowboard jacka om folk på freeride inte tycker att det är okej! för det är viktigast av allt att vara cool ju! annars är man en tönt det vet ju alla.
du kommer inte att gå åka i alla sveriges parker om du har en snowbord jacka och åker skidor! fett me jäkla pinsamt!

Ok med Snowboardjacka?
Bojkotta Junkyard!:
http://www.junkyard.se/snow/product.aspx?pid=17356&g=m&m=b&lbid=247&lcid=0
30994.jpg

Senast ändrad:
Ok med Snowboardjacka?
rätt intressant att junkyard inte vet att adjektivet "åka skidor" på engelska heter "ski" och inte "skii". snacka om att göra bort sig.

Ok med Snowboardjacka?
så sant som sagt jacob, tyckte med det var rätt skumt. googlade tom det när dom slängde upp den tshirten.

Ok med Snowboardjacka?
nej? btw tänker jag personligen slå alla som åker i snowboard kläder! åk i skidkläder som jag DC snow!

Tillbaka
Topp