Ola Rockberg - Experten som försvann

ozthojvel

Ny medlem
Är det inte dags att skala bort Ola Rockberg från expertpanelen, han har ju inte svarat på en fråga sedan 2004-12-09, det är två år.

Vad gör Ola nuförtiden, någon som vet? Ryktet går att han blev attackerad av köttätande tvättbjörnar under en T-bonesteak tour across the US förra året, stämmer detta?

Efter vidare efterforsking såg jag att han var inloggad här på fr igår, är det verkligen han eller är det någon som har tagit över hans login?

En annan tanke slog nu mig, är det ingen som vill ställa en fråga till Ola, dvs att han inte har några frågor att svara på?

Finns det någon där ute som har väntat i snart 2 år på svar?

Senast ändrad:
Det går inte längre att ställa frågor till Ola genom expert panelen. Däremot har han skrivit många bra svar på frågorna som han fått, frågor som säkert flera personer kommer att fundera på framöver och därför ligger hans gamla svar kvar.

Tack för ett klockrent svar, mina funderingar är nu över. Den som frågar får veta. Borde kanske kollat om man kunde ställa frågor till han.

Får man fråga varför Ola hoppade av expertpanelen?

Och till sonen Rockberg, inte dags att ta över det din far påbörjade?

Senast ändrad:
ozthojvel sa:
Vad gör Ola nuförtiden, någon som vet? Ryktet går att han blev attackerad av köttätande tvättbjörnar under en T-bonesteak tour across the US förra året, stämmer detta?
Nej tyvärr detta stämmer inte, Ola jobbar för fulla muggar som utbildningsansvarig på Svenska skidlärarlinjen, åk dit och fråga vetja!

Att svara på frågor tar mer tid än vad man kan tro ... det är inte bara att snabbt vispa iväg ett svar ... så anledningen till att jag inte svarar på frågor längre som expert är helt enkelt tidsbrist.

Jag jobbar mer än någonsin med skidåkning i Åre med utbildning av skidlärare så jag är aktiv för fulla muggar: http://skidlararlinjen.se

Jag brukar däremot besöka freeride regelbundet trots att jag inte längre svarar på frågor.

De som tagit över min roll som experter är mycket duktiga så det råder ingen brist på skidkunniga människor på freeride ...!

# OLA

Tillbaka
Topp