Olika stora fötter...

Coce

Ny medlem
Olika stora fötter...
Vad fan ska jag göra?
det skiljer en US-storlek på min höger och min vänster fot.
så köper jag ett par 9.5 så passar den inte på vänster foten,
köper jag en 10.5 så blir den förstor på höger så jag spänner foten hela tiden..

är de nån som har liknande problem eller kan tänka fram en lösning?
mvh // Niklas

Olika stora fötter...
ah fan har tänkt på de också, men just den booten jag vill ha finns inte i nån butik nära.
ska köpa burton boxer, den är 1us storlek mindre utvändigt än va en vanlig boot är.. bra för oss me båtar till fötter!

Olika stora fötter...
Tjenare
Det finns flera olika så kallade skum pjäxor man kan köpa lr det är inner skon du köper..
då sätter man på sig pjäxorna och då sprutar ma i skum i skävla inner skon som formar sig efter din fot..det gör man på en vanlig sportaffär lr nå.. det kna du beställe på dom fläska sportaffärer dom har lite mer med alpint..mycket skönare för fötterna..men dom kostar ju mer, men dewt är det värt om du vill att det sak blir bra.. jag har det skälv och ja är nöjd me dom.. det är ett tips ialf..

mvh Alexander

Senast ändrad:
Olika stora fötter...
Coceh sa:
Vad fan ska jag göra?
det skiljer en US-storlek på min höger och min vänster fot.
så köper jag ett par 9.5 så passar den inte på vänster foten,
köper jag en 10.5 så blir den förstor på höger så jag spänner foten hela tiden..

är de nån som har liknande problem eller kan tänka fram en lösning?
mvh // Niklas
Tjenare
Det finns flera olika så kallade skum pjäxor man kan köpa lr det är inner skon du köper..
då sätter man på sig pjäxorna och då sprutar ma i skum i skävla inner skon som formar sig efter din fot..det gör man på en vanlig sportaffär lr nå.. det kna du beställe på dom fläska sportaffärer dom har lite mer med alpint..mycket skönare för fötterna..men dom kostar ju mer, men dewt är det värt om du vill att det sak blir bra.. jag har det skälv och ja är nöjd me dom.. det är ett tips ialf..

mvh Alexander

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp