Om bakåtvolter och dåligt väder.

Nu är det så att ja har samlat mod i några månader för att gå ut å träna backflips.
Som bekant , Jag bor i Sthlm.
Jag har en fråga; Var går man och bygger sej ett hopp ? Det är rätt lamt med snö här nere. :(
Väldigt Tacksam för svar.

Det går inte att bygga hopp i Sthlm. Det finns ingen snö. Du kommer behöva mycket snö för att kunna bygga ett hopp som du kan dra en b-flip på. Så åk till fjällen eller nåt annat land.

Peace..

jag började att träna på bakåtvolt i ett hopp på typ 1.5 meter man får inte vara klen rammlar man på huvudet e det bara försöka igen fast nu e det så isigt i alla backar i stockholm så skulle vänta tills det dumpar lite snö. Va uppe i ramun typ över nyår hade dumpat en massa snö inga problem att göra volt trillar man på huvudet gör det inte ens ont.
Har några fina försök när jag trillar på huvudet och på spettsarna kan skicka om det finns efterfrågan.

humm..jag tycker det där var en ganska så konstig fråga.

du bor i sthlm, det finns ingen snö i sthlm.
vart tror du då man kann träna backflips??

du kna ju inte träna backflips i sthlm iaf om du inte tar snön som ligger utan för en ishall vilket jag inte rekomenderar eftersom att o du skall testa för första gången så vill du nog helst ha ett "riktigt" hopp med mjuk landning viket inte finns runt hockeyhallar..

P

ja du..i sthlm finns det ju inte så mkt snö..du kan ju vänta o hoppas att du har turen med dig så det snöar som fan i sthlm lr så drar du bara lite uppåt i landet:P DÄR DET ÄR MINUS GRADER !! själva backflipen är bara att du ger allt o inte börjar tvecka i luften för då gåre åt helvete ;) peace

Bor du i någon rikare villaförort kan du alltid sno lillesyrrans fetingstudsmatta, sån brukar jag hoppa runt på när man inte har bättre för sig, är väldigt bra att öva på, gör inte så jädra ont så länge du inte landra på kanterna.

Det behövs minusgrader för att snökanonerna ska vara effektiva fellas ! =)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp