Om du söker boende i Riksgränsen

Dirtbag

Medlem
Inte alltid lätt att hitta boende på en liten ort som är känd för att vara dyr. Kanske jag kan hjälpa? Hör av dig i så fall.
Erik

Senast ändrad:
Hej. Söker boende för en långhelg i slutet av maj för runt 4 personer. Finns det någon möjlighet att hyra av dig? Vi är några vänner som tänkte tura lite runt Riksgränsen och kanske Narvik.

/ Karin

Hej!

Jag funderar pa att aka upp ensam, sa eventuellt blir de lite for dyrt for mig.
Men hur mkt har du tankt dig..? Jag ar flexibel med datum, i april och maj.
-Hildegard

1.4 Reklam
Det är förbjudet för privatpersoner, enskilda näringsidkare och övriga företag att posta reklam i forumet för egen eller andras näringsverksamhet. Företagare är välkomna att kontakta oss för annonsering på Freeride. Privatperson ska använda Freerides marknadsplats Köp&Sälj för utannonsering av utrustning.

Läs reglerna...

Gudrunnator sa:
1.4 Reklam
Det är förbjudet för privatpersoner, enskilda näringsidkare och övriga företag att posta reklam i forumet för egen eller andras näringsverksamhet. Företagare är välkomna att kontakta oss för annonsering på Freeride. Privatperson ska använda Freerides marknadsplats Köp&Sälj för utannonsering av utrustning.

Läs reglerna...
tycker inte att detta räknas till reklam. Så finns det ju 100+ trådar som "Boende i St Anton" "Boende i verbier" och de blir ju aldrig låsta för att det skulle innehålla reklam.

Tillbaka
Topp