RassK Medlem 2008-12-06 Om ni kör ner till St Anton #1 Nån som ska köra ner till stanton i nästa vecka? (8-15 dec) Så hänger jag gärna med. Pallar inte med flyg efter 9/11.. Ja, jag vet att det finns ett bilkollektiv men det är ineffektivt :p mvh gandy
Nån som ska köra ner till stanton i nästa vecka? (8-15 dec) Så hänger jag gärna med. Pallar inte med flyg efter 9/11.. Ja, jag vet att det finns ett bilkollektiv men det är ineffektivt :p mvh gandy
U unlaboured Ny medlem 2008-12-07 Om ni kör ner till St Anton #2 "pallar inte flyg efter 9/11.." fan det mest korkade uttalandet jag hört på länge
Eric_W Aktiv medlem 2008-12-07 Om ni kör ner till St Anton #3 unlaboured sa: "pallar inte flyg efter 9/11.." fan det mest korkade uttalandet jag hört på länge Klicka för att se resterande... Det var fan det mest trevliga uttalandet jag hört på länge! Inga tankar på att skånes diskokung kanske var en aning skämtsam? Gaaangstaaaahhh!
unlaboured sa: "pallar inte flyg efter 9/11.." fan det mest korkade uttalandet jag hört på länge Klicka för att se resterande... Det var fan det mest trevliga uttalandet jag hört på länge! Inga tankar på att skånes diskokung kanske var en aning skämtsam? Gaaangstaaaahhh!