ON3P Pillow Fight

Heinz_p

Aktiv medlem
ON3P Pillow Fight
Har varit lite snack om denna skidan på FR tycker jag.

http://on3pskis.com/?page_id=2105

Finns i längder om 186 och 196 (153/135/142 för båda), är relativt lätt (2550g/2661g) och en svängradie på 17m. Låter som en jäkligt kul skida mao:)! Att dessutom top-sheeten är helt vansinnigt fet är ju inte dåligt direkt!

Så, vad tror folk?

PILLOWFIGHT_186_Flat_7.jpg

Senast ändrad:
ON3P Pillow Fight
Den lär ju vara nå otroligt lekfull med den rockern.

Är den Styv/mjuk? Om någon vet.

ON3P Pillow Fight
Mjuk eller styv? Ja min blir lite styv av grafiken iaf :lol:

Annars kan vi fråga Carled som har beställt ett par (tog säkert damlängden 186 :P)

Sj hade jag valt 196cm och skidan längst ner av dessa :) Varje stolslift hade fått så fin utsikt!
Graphics-31.jpg

För övrigt kommer den att vara Über svår att få tag i då det bara ska tillverkas i 30 ex...

ON3P Pillow Fight
PNyberg sa:
För övrigt kommer den att vara Über svår att få tag i då det bara ska tillverkas i 30 ex...
Det suger ju faktiskt...men jag har försökt göra ett "demo"-köp, och det verkar ju gå igenom. Så dom finns nog kvar om man nu är sugen..jag är sjukt sugen men vet inte vad jag ska ha den till:)

ON3P Pillow Fight
Heinz_p sa:
PNyberg sa:
Det suger ju faktiskt...men jag har försökt göra ett "demo"-köp, och det verkar ju gå igenom. Så dom finns nog kvar om man nu är sugen..jag är sjukt sugen men vet inte vad jag ska ha den till:)
I hear you bro. Sitter i samma sits med 2 par skidor just nu :P Should I???

ON3P Pillow Fight
Va?!?! Det är väl snej som kommer vara gladast i liften i vinter? Och antagligen en hel del utför också...
Och jag hade självklart tagit 196!

Den lär vara så gott som slutsåld, iaf i 186...

ON3P Pillow Fight
Carled sa:
Va?!?! Det är väl snej som kommer vara gladast i liften i vinter? Och antagligen en hel del utför också...

Sant. Hade för mig att det var du som skulle ha de....well well... Snej är Prylnördern personifierad!

"Och jag hade självklart tagit 196! "
Is it really, Carl? :P

ON3P Pillow Fight
Heinz_p sa:
PNyberg sa:
I hear you bro. Sitter i samma sits med 2 par skidor just nu :P Should I???
Klart du ska! Du ska ju till Cancancanada i år igen. Jag kan fan inte rättfärdiga den i Sverige.
Det är ju det jag inte ska :( Annars hade det vart en nobrainer. Nu är det mest Åre, Oppdal, Meråker och Vassfjeller som händer i vinter. En eller annan tur till Indre Romsdalen/Stranda också :)

ON3P Pillow Fight
"all the ladies in the party, come on and shake your boobies, yeah! who likes to rock the party? i like to rock the party!"

- flight of the conchords

jävligt coola skidor annars! över fem kilo för paret i 186 är väl dock knappast en lätt skida även om den är 135 under foten? mina största är 191 cm långa och mäter 167-143-160. dessa väger 4600...

Senast ändrad:
ON3P Pillow Fight
PNyberg sa:
Carled sa:

Sant. Hade för mig att det var du som skulle ha de....well well... Snej är Prylnördern personifierad!

"Och jag hade självklart tagit 196! "
Is it really, Carl? :P
Iofs är jag nog inte ute efter en så lekfull stor puderskida som dessa är, en styvare kortare (190+) mer all mountainskida hade antagligen varit bättre för min åkning. Jag snurrar inte mer än 1 varv i någon riktning och det kan man lätt göra med långa skidor, ingen anledning att gå ned i längd Mao...

Linus, mina stora på 120mm i 190 väger 3600g. För hela paret. ;-) I win!

Tillbaka
Topp