one off konkurs

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 136817
  • Start datum Start datum
one off konkurs
Tänkte precis lägga en beställning på massa kläder för 700kr till ett värde av ~5000 kr, så går det inte att beställa längre :(

one off konkurs
vilken tur att du inte hann, finns roligare saker än att förlora 5000 kr

Senast redigerad av en moderator:
one off konkurs
om man väntar 10 år med att skaffa webshop så händer detta. Man måste följa marknaden och det är väll junkyard som roffat åt sig alla kunder.

one off konkurs
Det är väl inte konstigt det blir butiksdöd när allt fler handlar på internet. Butikerna blir bara provrum till tyska internetsidor

one off konkurs
Väldigt tråkigt det här, har alltid handlat mina skejtgrejer där genom alla år.
Men jag hade riktig tur ändå under omständigheterna. Åkte upp i förrgår och var i både skrapan och butiken på norrlandsgatan. Köpte snowboard+bindningar till 60% så gjorde en riktigt bra deal.

Hur funkar det när konkursförvaltare tar över, vad händer troligtvis med resterande grejerna??
Fanns massa skejtgrejer kvar i butikerna o snowboards oxå när jag var inne för 2 dagar sedan...

one off konkurs
jonnyjaeger sa:
Väldigt tråkigt det här, har alltid handlat mina skejtgrejer där genom alla år.
Men jag hade riktig tur ändå under omständigheterna. Åkte upp i förrgår och var i både skrapan och butiken på norrlandsgatan. Köpte snowboard+bindningar till 60% så gjorde en riktigt bra deal.

Hur funkar det när konkursförvaltare tar över, vad händer troligtvis med resterande grejerna??
Fanns massa skejtgrejer kvar i butikerna o snowboards oxå när jag var inne för 2 dagar sedan...
På hemsidan står de att dom kommer sälja ut allt på lagret den 21/2

one off konkurs
All info står ju på hemsidan? 21/2-24/2 så kommer dom fylla butikerna med allt från huvudlagret och köra utförsäljning.

one off konkurs
Units.se håller internetauktion som avslutar imorgon ;)

Köpte en 156 Stepchild dirtbag bräda för 1000 spänn på utfärsäljningen :cool:

Tillbaka
Topp